Η διαπολιτισμική προσέγγιση στην εκπαίδευση των φοιτητών των ΠΤΔΕ

Περίληψη

Το ερευνητικό ενδιαφέρον της παρούσας διατριβής εστιάζεται στη διερεύνηση των στάσεων και των αντιλήψεων των μελλοντικών δάσκαλων σχετικά με το διαπολιτισμικό περιεχόμενο των σπουδών τους καθώς σε σύντομο χρόνο θα κληθούν να διδάξουν σε ένα παγιωμένο πολυπολιτισμικό σχολικό περιβάλλον. Με τις νέες συνθήκες που διαμορφώνονται στα σχολεία τα τελευταία χρονιά δημιουργούνται διαφορετικά προβλήματα και ανάγκες. Στοχεύουμε τόσο στην καταγραφή των αναγκών των φοιτητών που βρίσκονται στο τέλος των προπτυχιακών τους σπουδών, στα ΠΤΔΕ όσο και στη διατύπωση απόψεων και προτάσεων των ίδιων και των διδασκόντων τους για την οργάνωση και το περιεχόμενο προγραμμάτων σπουδών με διαπολιτισμική προοπτική. Η αναγκαιότητα της εργασίας μας τεκμηριώνεται και από τον περιορισμένο αριθμό συστηματικών ερευνητικών προσπαθειών που να αναφέρονται στο σύνολο των παιδαγωγικών σχολών και στους τελειόφοιτους των τμημάτων αυτών. Η μεθοδολογική προσέγγιση περιελάμβανε τη χρήση του ερωτηματολογίου για τους τεταρτοετείς φ ...
περισσότερα

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

The research interest of this thesis focuses on exploring the attitudes and perceptions of future teachers on intercultural curricula, as in a short time they will be asked to teach in a well-established multicultural school environment. With the new conditions that are created in schools in the recent years, there are now different problems and needs. Our aim is both to record students' needs at the end of their undergraduate studies, at the Departments of Primary Education, and to express opinions and proposals of the teachers themselves as far as it concerns the organization and content of the curricula with a multicultural perspective. The necessity of our work is also documented by the limited number of systematic research efforts that refer to all the teaching faculties and graduates of these departments. The methodological approach included the use of a questionnaire for final year students and of an interview for teachers specialized in the subjects of intercultural education. ...
περισσότερα

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

DOI
10.12681/eadd/24405
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/24405
ND
24405
Εναλλακτικός τίτλος
The intercultural approach to education of students at the faculties of primary education
Συγγραφέας
Χαρίτος, Βασίλειος (Πατρώνυμο: Κωνσταντίνος)
Ημερομηνία
2011
Ίδρυμα
Πανεπιστήμιο Μακεδονίας Οικονομικών και Κοινωνικών Επιστημών. Τμήμα Εκπαιδευτικής και Κοινωνικής Πολιτικής
Εξεταστική επιτροπή
Παπασταμάτης Αδαμάντιος
Τριλιανός Αθανάσιος
Πανταζής Βασίλειος
Γουδήρας Δημήτριος
Δημάση Μαρία
Σιπητάνου Αθηνά
Γρίβα Ελένη
Επιστημονικό πεδίο
Κοινωνικές ΕπιστήμεςΕκπαίδευση
Κοινωνικές ΕπιστήμεςΚοινωνιολογία
Λέξεις-κλειδιά
Διαπολιτισμική εκπαίδευση; Πολυπολιτισμικές κοινωνίες; Διαπολιτισμική ικανότητα; Τελειόφοιτοι ΠΤΔΕ; Διδάσκοντες
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Ελληνικά
Άλλα στοιχεία
x, 302 σ., εικ.
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Σχετικές εγγραφές (με βάση τις επισκέψεις των χρηστών)