Η διδασκαλία της στατιστικής με κατευθυνόμενες εργασίες
Περίληψη
Η παρούσα διατριβή αποσκοπεί στο να αναδείξει τα προβλήµατα στη διδασκαλία της Στατιστικής στην πρωτοβάθµια και δευτεροβάθµια εκπαίδευση και να συµβάλλει ουσιαστικά µε τη διδακτική της πρόταση στην όσο το δυνατόν καλύτερη προσέγγιση στη διδασκαλίας της, στην πρωτοβάθµια εκπαίδευση, καλύπτοντας το κενό από την απουσία αντίστοιχων ερευνών στο συγκεκριµένο πεδίο. Λαµβάνοντας υπόψη τις σύγχρονες θεωρίες της µάθησης και τα πρόσφατα συµπεράσµατα των ερευνών στο τοµέα της ∆ιδακτικής των Μαθηµατικών και ειδικότερα της Στατιστικής, επιχειρεί να συνδράµει σε µια ουσιαστικότερη Στατιστική εκπαίδευση των µαθητών της Πρωτοβάθµιας εκπαίδευσης της χώρας. Αυτή η νέα προσέγγιση ασχολείται µε την προώθηση µιας αλλαγής στη φιλοσοφία της διδασκαλίας της Στατιστικής στην εκπαίδευση. Με τη µέθοδο αυτή µειώνεται η έµφαση στη παραδοσιακή προσέγγιση, η οποία εστιάζεται σε φόρµουλες, διαδικασίες σε βήµατα και σε υπολογισµούς, για να µετατοπίσουµε τη προσοχή µας σε βασικές στατιστικές ιδέες που είναι παρούσες στ ...
περισσότερα
Κατεβάστε τη διατριβή σε μορφή PDF (5.04 MB)
(Η υπηρεσία είναι διαθέσιμη μετά από δωρεάν εγγραφή)
|
Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.
|
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.