Μαθησιακές δυσκολίες στα μαθηματικά για μαθητές της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης: προτάσεις για την αντιμετώπισή τους
Περίληψη
Η παρούσα εργασία είναι μια εμπειρική έρευνα (ποιοτική και ποσοτική), που επιχειρεί να καλύψει το κενό που υπάρχει στον ελληνικό χώρο όσον αφορά τις μαθησιακές δυσκολίες στα μαθηματικά της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης. Ειδικότερα: (α) Επιχειρεί να καταγράψει τα χαρακτηριστικά των μαθητών της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης με μαθησιακές δυσκολίες στα μαθηματικά. (β) Διερευνά τις γνώσεις των Ελλήνων εκπαιδευτικών της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης σχετικά με τις μαθησιακές δυσκολίες στα μαθηματικά, τις απόψεις τους για την ?ένταξη? και τους τρόπους που αντιμετωπίζουν το πρόβλημα. (γ) Επιδιώκει να διερευνήσει τον τρόπο λειτουργίας του θεσμοθετημένου προγράμματος των τμημάτων ένταξης (ΤΕ) ως υλικοτεχνική υποδομή και μαθησιακό περιβάλλον, τόσο από την πλευρά των εκπαιδευτικών όσο και από την πλευρά των μαθητών. (δ). Προτείνεται, τέλος, ένας τρόπος εκπαιδευτικής αντιμετώπισης (διδασκαλία και αξιολόγηση) με την κατασκευή και παρουσίαση προγράμματος παρέμβασης. Είναι το πρώτο πρόγραμμα παρέμβασης στα μα ...
περισσότερα
Κατεβάστε τη διατριβή σε μορφή PDF (3.07 MB)
(Η υπηρεσία είναι διαθέσιμη μετά από δωρεάν εγγραφή)
|
Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.
|
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.