Η ανάλυση στο λύκειο και μια διδακτική της προσέγγιση: η σημασία της οπτικοποίησης στην κατανόηση της παραγώγου και του ολοκληρώματος

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

DOI
10.12681/eadd/21757
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/21757
ND
21757
Συγγραφέας
Πολύζος, Γεώργιος του Χαρίλαος
Ημερομηνία
2004
Ίδρυμα
Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών (ΕΚΠΑ). Τμήμα Παιδαγωγικό Δημοτικής Εκπαίδευσης
Εξεταστική επιτροπή
Εξαρχάκος Θεόδωρος
Ρασιάς Ιωάννης
Τριλιανός Αθανάσιος
Βουδούρη Αγγελική
Ντζιαχρήστος Ευάγγελος
Δημάκος Γεώργιος
Κεκκές Ιωάννης
Λέξεις-κλειδιά
Παράγωγος; Εφαπτομένη; Ρυθμός μεταβολής; Ολοκληρώματα; Εμβαδόν; Οπτικοποίηση; Θεωρία APOS
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Ελληνικά
Άλλα στοιχεία
258 σ., εικ.
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Σχετικές εγγραφές (με βάση τις επισκέψεις των χρηστών)