Σύνδεση πολιτισμικού πλαισίου με τη μάθηση και τη διδασκαλία των μαθηματικών: εθνογραφική μελέτη μιας σχολικής τάξης τσιγγανοπαίδων και της κοινότητας προέλευσής τους

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

DOI
10.12681/eadd/14475
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/14475
ND
14475
Εναλλακτικός τίτλος
The connection between cultural contex and teaching and learning of mathematics: ethnographical research of a class of Romany children and of their community of origin
Συγγραφέας
Σταθοπούλου-Βασιλονικολού, Χαρίκλεια (Πατρώνυμο: Παναγιώτης)
Ημερομηνία
2003
Ίδρυμα
Πανεπιστήμιο Αιγαίου. Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών. Τμήμα Επιστημών της Προσχολικής Αγωγής και του Εκπαιδευτικού Σχεδιασμού
Εξεταστική επιτροπή
Καλαβάσης Φραγκίσκος
Νεγρεπόντης Στυλιανός
Κάβουρας Παύλος
Καΐλα Μαρία
Φαρμάκη Βασιλική
Δημητρακοπούλου Αγγελική
Καφούση Σόνια
Επιστημονικό πεδίο
Κοινωνικές Επιστήμες
Εκπαίδευση
Λέξεις-κλειδιά
Εθνομαθηματικά; Κουλτούρα; Τυπική γνώση; Άτυπη γνώση; Μάθηση; Διδασκαλία μαθηματικών; Πολιτισμικό πλαίσιο; Προσπολιτισμός; Επιπολιτισμός; Τσιγγάνοι μαθητές
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Ελληνικά
Άλλα στοιχεία
355 σ.
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Σχετικές εγγραφές (με βάση τις επισκέψεις των χρηστών)