Η εξέλιξη των μαθηματικών εννοιών στα παιδιά ηλικίας 4 - 7 ετών: η περίπτωση της αξονικής συμμετρίας

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

DOI
10.12681/eadd/13148
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/13148
ND
13148
Εναλλακτικός τίτλος
Die Entwicklung der mathematischen Begriffe bei der Kindern vom Alter 4 - 7 Jahre
Συγγραφέας
Καραντζίνης, Θωμάς (Πατρώνυμο: Γ.)
Ημερομηνία
2002
Ίδρυμα
Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Επιστημών Αγωγής. Τμήμα Παιδαγωγικό Νηπιαγωγών
Εξεταστική επιτροπή
Ζάχαρης Δημήτριος
Καλδρυμίδου Μαρία
Πανταζής Σπυρίδων
Μπεζεβέγκης Ηλίας
Γιαννίτσας Νικόλαος
Σακελλαρίου Κίμων
Θεοδωράκης Ιωάννης
Επιστημονικό πεδίο
Κοινωνικές Επιστήμες
Εκπαίδευση
Λέξεις-κλειδιά
Μαθηματικές έννοιες; Παιδιά; Έννοια ποσότητας; Έννοια αριθμού; Έννοια χρόνου; Έννοια χώρου; Έννοια συμμετρίας
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Ελληνικά
Άλλα στοιχεία
473 σελ., εικ.
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Σχετικές εγγραφές (με βάση τις επισκέψεις των χρηστών)