Χωρο-χρονική δόμηση και γραφική ικανότητα παιδιών προσχολικής ηλικίας

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

DOI
10.12681/eadd/13334
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/13334
ND
13334
Εναλλακτικός τίτλος
Preschool children's spatial and temporal structuring in relation with handwriting ability
Συγγραφέας
Ρεκαλίδου, Γαλήνη του Κ.
Ημερομηνία
2001
Ίδρυμα
Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης (ΔΠΘ). Σχολή Επιστημών Αγωγής. Τμήμα Επιστημών της Εκπαίδευσης στην Προσχολική Ηλικία
Εξεταστική επιτροπή
Μπεζέ Λουκία
Τζουριάδου Μαρία
Κουτσουβάνου Ευγενία
Λουμάκου Μαρία
Χρυσαφίδης Κωνσταντίνος
Μαναβόπουλος Κωνσταντίνος
Σφυρόερα Μαρία
Λέξεις-κλειδιά
Χωρική δόμηση; Χρονική δόμηση; Γραφική ικανότητα; Προσχολική ηλικία; Παιδιά; Ψυχολογία
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Ελληνικά
Άλλα στοιχεία
2τ. (σελ. 1 - 303 και 304 - 425), εικ.
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Σχετικές εγγραφές (με βάση τις επισκέψεις των χρηστών)