Η μελέτη αυτή διερευνά τις δυσκολίες που αντιμετωπίζουν παιδιά προσχολικής ηλικίας με αναπτυξιακές διαταραχές του λόγου στην αφηγηματική λειτουργία και τις δυνατότητες να διδαχθούν μεθόδους οργάνωσης του αφηγηματικού λόγου πριν από την είσοδό τους στο σχολείο. Εκκινεί από την υπόθεση ότι: παιδιά προσχολικής ηλικίας, τα οποία εμφανίζουν χαμηλές ακουστικοφωνητικές ικανότητες αναμένεται να παρουσιάσουν γλωσσικές δυσκολίες, οι οποίες μπορεί να επηρεάσουν την αφηγηματική λειτουργία. Οι δυσκολίες αυτές θεωρείται ότι θέτουν τα παιδιά σε επικινδυνότητα για μαθησιακές δυσκολίες. Στόχος της έρευνας είναι: σε παιδιά τα οποία εμφανίζουν αυτού του τύπου τις δυσκολίες να εφαρμοστεί ένα ψυχοπαιδαγωγικό πρόγραμμα παρέμβασης ώστε να προληφθούν ή να περιοριστούν οι δυσκολίες της αφηγηματικής λειτουργίας πριν από την είσοδό τους στο σχολείο. Το πρόγραμμα είναι προσανατολισμένο στην εκπαίδευση στρατηγικών της επίλυσης προβλημάτων και της δομής ιστοριών (story grammar). Για την επιλογή του δείγματος εξετάσ ...
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις. Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Σχετικές εγγραφές (με βάση τις επισκέψεις των χρηστών)
"Εκπαιδευτικό πρόγραμμα ανάπτυξης του αφηγηματικού λόγου μέσω στρατηγικών σε παιδιά προσχολικής ηλικίας που παρουσιάζουν αναπτυξιακές διαταραχές λόγου"