Το άγχος σε παιδιά με μαθησιακές δυσκολίες
Περίληψη
Η σχολική εκπαίδευση βασίζεται κυρίως στη λειτουργία του γραπτού λόγου και για το λόγο αυτό πιο σοβαρή από τις μαθησιακές δυσκολίες θεωρήθηκε αυτή που αφορά την ανάγνωση και γραφή. Ως εκ τούτου η έρευνα που ακολουθεί εξετάζει το άγχος κατά την ανάγνωση (άγχος κατάστασης) και το άγχος προδιάθεσης 68 δυσλεξικών εφήβων ηλικίας 13,5-16,5 ετών, καθώς επίσης και τις στάσεις των μητέρων και φιλολόγων καθηγητών απέναντι τους. Σημειώνεται ότι την παραπάνω ηλικία είχε το σύνολο σχεδόν των περιπτώσεων που προσέρχονταν στο Παιδοψυχιατρικό Νοσοκομείο Αττικής, χώρο συλλογής των δεδομένων της ερευνητικής ομάδας. Στην έρευνα χρησιμοποιήθηκε ομάδα ελέγχου με ισάριθμα υποκείμενα της ίδιας ηλικίας. Στα υποκείμενα χορηγήθηκαν οι κλίμακες Άγχους Προδιάθεσης και Άγχους Κατάστασης (STAI-C) των Spielberger et al., (1973). Χορηγήθηκαν, επίσης, ένα τμήμα του PARI (Parent Attitude Research Instrument ) των Bell & Schaefer (1958), το Ερωτηματολόγιο της Μητέρας στις μητέρες τους και το Ερωτηματολόγιο του Καθηγητή, ...
περισσότερα
Κατεβάστε τη διατριβή σε μορφή PDF (14.62 MB)
(Η υπηρεσία είναι διαθέσιμη μετά από δωρεάν εγγραφή)
|
Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.
|
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.