Ημερομηνία | Τίτλος | Συγγραφέας | Κείμενο Διατριβής |
2018 | Η "γλώσσα των νέων" ως υφολογικός πόρος όλων των ηλικιών στον λόγο τηλεοπτικών σειρών | Σαλτίδου, Θεοδώρα Π. | |
2017 | Η γλωσσική ποικιλότητα στον λόγο της μαζικής κουλτούρας: αναπαραστάσεις της και ανάπτυξη ενός εκπαιδευτικού προγράμματος για παιδιά προσχολικής και πρωτοσχολικής ηλικίας | Μαρωνίτη, Αικατερίνη Σ. | |
2018 | Η γνωσιοθεωρητική διάσταση της τέχνης με έμφαση στη μικρογλυπτική | Κυριακοπούλου, Ολυμπία Β. | |
2017 | Η δημιουργική γραφή (πεζογραφία) στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση | Αναγνώστου, Ελεονώρα Α. | |
2022 | Η δημόσια χρηματοδότηση της εκπαίδευσης στην Ελλάδα (1998-2018) | Ευθαλιτσίδου, Κυριακή Ι. | |
2004 | Η διάπλαση των παίδων (1879-1917): ευρετήρια για τα λογοτεχνικά κείμενα της περιόδου | Πολατίδου, Άννα Ε. | |
2022 | Η διάσταση της διαπολιτισμικότητας στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση: συγκριτική μελέτη των προσωπικών θεωριών που αναπτύσσουν εκπαιδευτικοί δημόσιων κοινών και διαπολιτισμικών δημοτικών σχολείων σε θέματα διαχείρισης της ετερότητας | Θεοδοσιάδου, Κυριακή Σ. | |
2019 | Η διαταραχή ελλειμματικής προσοχής: υπερκινητικότητα στα παιδιά και η σχέση της με τις βασικές κινητικές δεξιότητες | Νικολαΐδου, Θεοδώρα Λ. | |
2011 | Η διατροφή και οι κοινωνικές της χρήσεις στην περιοχή της Φλώρινας | Κασκαμανίδης, Ιωάννης Ν. | |
2020 | Η διδασκαλία θεμάτων σχετικών με το γενετικό έλεγχο στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση: γνώσεις και στάσεις των μαθητών, παιδαγωγικές επιλογές των εκπαιδευτικών και διδακτικές παρεμβάσεις | Παπαδέλη, Ελευθερία Θ. | |
2005 | Η διδασκαλία της νέας ελληνικής στο δημοτικό σχολείο σήμερα: οργανωτικές και διδακτικές πρακτικές | Μούσιου-Μυλωνά, Όλγα Δ. | |
2024 | Η διπλή επεξεργασία κατά την απόκτηση εννοιών των φυσικών επιστημών και των μαθηματικών | Καραμανίδου, Αθηνά Α. | |
2010 | Η δραστική παρουσία του ελληνικού εμφυλίου πολέμου στο πεζογραφικό έργο του Θανάση Βαλτινού: θεματικά μοτίβα του εμφυλίου στο Θανάση Βαλτινό, ομοιότητες και διαφορές με τη μεταπολεμική πεζογραφική παραγωγή, ( Ρ. Αποστολίδης, Α. Κοτζιάς, Α. Φραγκιάς, Σ. Πατατζής, Γ. Πάνου, Σ. Δημητρίου , N. Δαββέτας) | Σκούπρας, Χρήστος Ι. | |
2015 | Η εκμάθηση της ξένης γλώσσας (Γ3) στη Β/θμια Εκπαίδευση: μαθητές - τριες με μητρική γλώσσα (Γ1) άλλη από την Ελληνική (Γ2). Χαρακτηριστικά και δυνατότητες εκμάθησης σ' ένα διαπολιτισμικό περιβάλλον: απόψεις εκπαιδευτικών και συμπεριφορές μαθητών τάξεων ξένης και ελληνικής γλώσσας | Τάντση, Αννέτα Τ. | |
2006 | Η εκπαιδευτική πολιτική των νοτιοσλαβικών κρατών μετά το σοσιαλισμό | Μαυρογένη, Σταυρούλα | |
2005 | Η ελληνική γλώσσα ως ξένη: η περίπτωση της Παρευξείνιας ζώνης: Ρωσία - Ουκρανία - Γεωργία | Χατζηπαναγιωτίδη, Άννα | |
2018 | Η ελληνόγλωσση εκπαίδευση στη Σοβιετική Ένωση: από τις εθνικοποιημένες κοινότητες στα σοβιέτ των αυτόνομων ελληνικών περιοχών (1920-1936) | Πουγαρίδου, Παρασκευή-Αναστασία Ε. | |
2010 | Η εμπλοκή και επιρροή των γονέων στη μάθηση των μαθηματικών | Μαρκάδας, Σωτήριος Κ. | |
2019 | Η εξέλιξη της παιδαγωγικής γνώσης περιεχομένου στις φυσικές επιστήμες μέσω αναστοχασμού των εκπαιδευτικών σε ένα πρόγραμμα καινοτόμων διδακτικών μαθησιακών σειρών | Χαϊτίδου, Μαρία Η. | |
2014 | Η εξέλιξη του ποντιακού ζητήματος μέσα από διπλωματικές πηγές των ΗΠΑ, της Ιταλίας και του Βατικανού. 1850-1924 | Καστρινάκης-Παναγόπουλος, Αλέξανδρος Ν. | |