Ημερομηνία | Τίτλος | Συγγραφέας | Κείμενο Διατριβής |
2017 | Exercise: Les Noces: translation as a mode of performative postproduction and the historical dialogue between dance and visual art | Κουκόλη, Ελένη Θ. |  |
2013 | The experience of arabic calligraphy in european modern art western and arab artists: the case of Greece, Iraq, Lebanon, Morocco, Palestine and Jordan | Κανάκρι, Σίμα Α. |  |
2021 | Explorations in architectural design at the time of energy transition | Αποστόλου, Μαλβίνα Α. |  |
2011 | Eικαστικές τέχνες και μουσική (τέλη 19ου και 20ός αιώνας), συναισθητικοί πειραματισμοί και οπτικοακουστικές εφαρμογές στην τέχνη του 20ού αιώνα: από τη συναισθησία στην πολυαισθητηριακή συνέργεια | Βελένη, Θέμις Γ. |  |
2024 | Eλληνίδες του γκράφιτι: 1994-2020: φεμινισμός, στερεότυπα και συγκρούσεις σε σχέση με τη διαμόρφωση της γυναικείας ταυτότητας | Βλάχου-Τσοτσορού, Ελένη Κ. |  |
2023 | Eναργής και πολυσημαινόμενη διαλεκτική του Γιάννη Κουνέλλη, εκφραστή της Αrte Povera, καλλιτεχνικού μανιφέστου πρωτοπορίας και φορμαλιστικής επανάστασης, με την ελληνική αρχαιότητα, το Βυζάντιο και θέματα της χριστιανικής εικονογραφίας | Σαλιβέρου, Νεκταρία-Άννα Κ. |  |
2009 | Francesco Saverio Altamura (1822-1897): o βίος και το έργο του | Μπουρλογιάννης-Τσαγγαρίδης, Ιωάννης Φ. |  |
2009 | Gerhard Richter: η Γερμανία μετά τον πόλεμο: Η ζωγραφική μετά τη φωτογραφία | Καλδής, Παναγιώτης |  |
2012 | Graphic design and modernisation in Greece, 1945-1970 | Εμμανουήλ, Μαρίνα Ι. |  |
2023 | La guerre des images et les images de la guerre: documentaire et art contemporain à l’ère de la nécropolitique | Νεοφύτου, Ιωάννα Π. |  |
2010 | Hagiographical portraits in the eleventh to twelfth century byzantine churches of Greece: their role and function in the iconographical program | Ebihara, Rie |  |
2016 | H εκκλησιαστική αρχιτεκτονική στη Βλαχία και τη Μολδαβία κατά τους 14ο και 15ο αιώνες: 1350-1450 | Αγκαφίτεϊ, Μιχαήλ Γ. |  |
2017 | H παρουσία του θανάτου και της βιαιότητας ως αναπαράσταση και ως σύμβολο στην τέχνη του Michelangelo Merisi da Caravaggio | Καλογιαννίδου, Χρυσή Φ. |  |
2008 | H συμβολή του Σπύρου Βασιλείου στο θέατρο και το σκηνικό ύφος της γενιάς του ’30 | Λακίδου, Αγλαΐα Τ. |  |
2015 | H τέχνη της προσωπογραφίας στη βυζαντινή μουσική: το πρόσωπο της Παναγίας | Γούση, Βασιλική Γ. |  |
2016 | (Il)legitimate performance: copying, authorship and the canon | Δημητρακοπούλου, Στυλιανή Δ. |  |
2018 | IM-Medea: posthumansim and remediation in music theatre | Πολυμενέας-Λιοντήρης, Αθανάσιος Σ. |  |
2022 | The influence of Harry Partch’s instruments and musical language in the composition 43 in 43 for ensemble and an investigation for an alternative notation system | Ράλλη, Ελένη Δ. |  |
2013 | Investigating the contribution of culture to city branding: A modelling approach with reference to Athens, Istanbul and Rome | Κλάδου, Στυλιανή Γ. |  |
2016 | Ioánnis Despotópoulos: dal Bauhaus all'Agorà moderna di Atene | Ζαρούλας, Σωτήριος Χ. |  |