Η επιρροή των οργάνων και της μουσικής γλώσσας του Harry Partch στη σύνθεση 43 in 43 για οργανικό σύνολο και μια έρευνα για ένα εναλλακτικό σύστημα σημειογραφίας

Περίληψη

Η εργασία αυτή αποτελεί συνοδευτικό υπόμνημα στο κύριο καλλιτεχνικό μέρος της διδακτορικής μου διατριβής που είναι η σύνθεση του έργου για οργανικό σύνολο (όργανα Partch και δυτικά μουσικά όργανα) 43 in 43. Το έργο εστιάζει στη διαλεκτική σχέση που ανάπτυξα ανάμεσα σε δυο διαφορετικές κατηγορίες οργάνων, επαναπροσδιορίζοντας τις παραμέτρους συνύπαρξής τους και θέτοντας ένα νέο πλαίσιο καλλιτεχνικής δημιουργίας. Μέσα από την προσωπική προβληματική που αναπτύσσω, τόσο σε τεχνικό όσο και σε αισθητικό επίπεδο, προτείνεται η συνύπαρξη των δυο διαφορετικών κατηγοριών οργάνων, με σεβασμό στην παράδοση του Partch αλλά και σε συνέχεια μιας καινούργιας πρακτικής, όπως αυτή ξεκίνησε να δημιουργείται μετά την ανακατασκευή των οργάνων Partch στην Ευρώπη το 2013 από το Ensemble Musikfabrik. Το υπόμνημα χωρίζεται σε τρία κυρίως κεφάλια ακολουθούμενα έναν επίλογο. Στο πρώτο παραθέτω βιογραφικά στοιχεία του Partch και τα χαρακτηριστικά των τριών ιδιοτήτων του, του θεωρητικού, του κατασκευαστή οργάνων κ ...
περισσότερα

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

This paper supplements the main artistic part of my doctoral dissertation, namely, the composition of a work for an instrumental ensemble (Partch instruments and Western musical instruments), 43 in 43. This text focuses on the dialectical relationship that I developed between two different categories of instruments to redefine the parameters of their coexistence and set a new framework for artistic creation. Through the personal problematic that I developed on both a technical and an aesthetic level, a path for the coexistence of the two different categories of instruments is proposed that respects Partch's tradition while following a new practice that started to emerge after the reconstruction of Partch’s instruments in Europe in 2013 by Ensemble Musikfabrik. This paper is divided into three main chapters, followed by a conclusion. In the first chapter, I provide biographical information about Partch and describe the characteristics of his three identities: as a theorist, an instrumen ...
περισσότερα

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

DOI
10.12681/eadd/52434
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/52434
ND
52434
Εναλλακτικός τίτλος
The influence of Harry Partch’s instruments and musical language in the composition 43 in 43 for ensemble and an investigation for an alternative notation system
Συγγραφέας
Ράλλη, Ελένη (Πατρώνυμο: Δημήτριος)
Ημερομηνία
2022
Ίδρυμα
Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης (ΑΠΘ). Σχολή Καλών Τεχνών. Τμήμα Μουσικών Σπουδών
Εξεταστική επιτροπή
Παπαγεωργίου Δημήτριος
Walter Caspar Johannes
Brotbeck Roman
Λαπιδάκης Μιχαήλ
Στεφάνου Δανάη-Μαρία
Κόκορας Παναγιώτης
Κυριακάκης Γεώργιος
Επιστημονικό πεδίο
Ανθρωπιστικές Επιστήμες και ΤέχνεςΤέχνες (Τέχνες, Ιστορία της Τέχνης, Ερμηνευτικές Τέχνες, Μουσική) ➨ Μουσική
Λέξεις-κλειδιά
Χάρυ Πάρτς; Μικροτονικόνητα; Ιδιόχειρα Μουσικά Όργανα; Αμερικάνικη Μουσική του 20ου αιώνα
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Αγγλικά
Άλλα στοιχεία
εικ., πιν., σχημ.
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Σχετικές εγγραφές (με βάση τις επισκέψεις των χρηστών)