Ημερομηνία | Τίτλος | Συγγραφέας | Κείμενο Διατριβής |
2018 | Εφαρμογή προγράμματος παρέμβασης κινητικής και ρυθμικής αγωγής και καινοτόμες μέθοδοι αξιόλογησης της ρυθμικής ικανότητας σε παιδιά Δημοτικού Σχολείου | Κυριαζής, Δημήτριος Α. | |
2018 | Εφαρμογή συμβουλευτικού προγράμματος με βάση την προσωποκεντρική παιγνιοθεραπεία και την αφηγηματική συμβουλευτική για την ενίσχυση της ευζωίας παιδιών δημοτικού σχολείου με ιδιαίτερα χαρακτηριστικά στην εξωτερική τους εμφάνιση | Μόσχου, Καλλιόπη Δ. | |
2022 | Εφαρμογή της διαφοροποιημένης διδασκαλίας στην πρώτη δημοτικού: ανάπτυξη δεξιοτήτων γραμματισμού και ψυχοκοινωνικής προσαρμογής | Καραγεώργου, Αργυρώ Ι. | |
2006 | Έφηβοι και διαδίκτυο : μελέτη των επιδράσεων του διαδικτύου στους έφηβους χρήστες | Φραγκουλίδου, Φωτεινή Ι. | |
2008 | Έφηβοι με σοβαρά προβλήματα όρασης: έννοια του εαυτού, διαταραχές συμπεριφοράς και συναισθήματος και κοινωνική τους στήριξη | Αθανασόπουλος, Βασίλειος Α. | |
2020 | Εφημερίς των Κυριών (1887-1917): αναπαραστάσεις και επαναπροσδιορισμοί γυναικείων ταυτοτήτων στον ιδιωτικό και δημόσιο χώρο: απόψεις διδασκαλισσών για τη γυναικεία εργασία | Γιαννάτη, Ευδοκία Π. | |
2012 | Ζητήματα διγλωσσίας σε παιδιά προσχολικής και σχολικής ηλικίας: κοινωνικές και εκπαιδευτικές διαστάσεις | Γκαϊνταρτζή, Αναστασία Ι. | |
2016 | Η Ecole des Beaux-Arts του Παρισιού και η ελληνική αρχιτεκτονική του 19ου και 20ου αιώνα: ο αρχιτέκτων Βασίλειος Κουρεμένος | Παπασταύρου, Ιουλία Α. | |
2001 | Η Αβερώφειος Γεωργική Σχολή Λάρισας: συμβολή στην ιστορία της γεωργικής εκπαίδευσης στην Ελλάδα | Κανδήλα, Ιουλία | |
2020 | Η αγγλική και γαλλική γλώσσα στα αναλυτικά προγράμματα σπουδών δημόσιας πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης της Ελλάδας την περίοδο 1836-2016: μια ιστορική και παιδαγωγική προσέγγιση | Boϊδάκου, Ειρήνη Δ. | |
2000 | Η αγωγή των εφήβων μέσα από την αρχαία ελληνική γραμματεία του γυμνασίου: υπό το πρίσμα της ορθόδοξης παράδοσης | Μπιλάλης, Αντώνιος Β. | |
2020 | Η αειφόρος ανάπτυξη στα σχολικά προγράμματα περιβαλλοντικής εκπαίδευσης στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση: διαστάσεις προγραμμάτων και αντιλήψεις εκπαιδευτικών | Ιππέκη, Βασιλική Α. | |
2020 | Η αθλητική δραστηριότητα ως μέσο/εργαλείο για την ενσωμάτωση της γυναίκας στα Ανώτατα Στρατιωτικά Εκπαιδευτικά Ιδρύματα (Α.Σ.Ε.Ι.) | Κέφη-Χατζηχαμπέρη, Ευαγγελία Ν. | |
2015 | Η αλληλεπίδραση μεταξύ πεποιθήσεων, φύλου και κοινωνικοπολιτισμικού πλαισίου στην εκδήλωση και αξιολόγηση της μουσικής συμπεριφοράς κατά το μάθημα της μουσικής | Κατσώχη, Χαρίκλεια Κ. | |
2022 | Η αναγκαιότητα εισαγωγής του Διαφημιστικού Γραμματισμού στην προσχολική εκπαίδευση ως μέσο άμυνας στις καταναλωτικές πιέσεις της παιδικής ηλικίας: έρευνα απόψεων των γονέων μαθητών/τριών νηπιαγωγείου | Παπαχρήστου, Ευαγγελή Β. | |
2012 | Η αναγνωστική διαδικασία υπό το πρίσμα της θεωρίας της αισθητικής ανταπόκρισης στο σύγχρονο ελληνικό εξελικτικό μυθιστόρημα (Bildungsroman) της λογοτεχνίας για παιδιά και νέους | Τσιαμπάση, Φανή Γ. | |
2016 | Η αναγνωστική ιστορία μιας πρώην χρήστριας εξαρτησιογόνων ουσιών: μελέτη περίπτωσης | Γιαννακοπούλου, Ιωάννα Χ. | |
2011 | Η ανάλυση της επιχειρηματολογίας των καθηγητών μαθηματικών ως εργαλείο μελέτης της επαγγελματικής τους γνώσης | Μεταξάς, Νικόλαος Κ. | |
2017 | Η αναμόρφωση της λειτουργίας του σχολείου μέσα σε ένα αποκεντρωμένο εκπαιδευτικό σύστημα και ο ρόλος του διευθυντή μέσα στο νέο αυτό πλαίσιο | Μαυρικάκης, Ευάγγελος Ε. | |
2015 | Η ανανέωση της διδασκαλίας της ξένης γλώσσας ως διάσταση του εκπαιδευτικού εκσυγχρονισμού | Μπιρμπίλη, Μαρία Κ. | |