Εφαρμογή συμβουλευτικού προγράμματος με βάση την προσωποκεντρική παιγνιοθεραπεία και την αφηγηματική συμβουλευτική για την ενίσχυση της ευζωίας παιδιών δημοτικού σχολείου με ιδιαίτερα χαρακτηριστικά στην εξωτερική τους εμφάνιση

Περίληψη

Η έρευνα που παρουσιάζεται στην παρούσα διατριβή είχε ως αντικείμενο τον σχεδιασμό και την εφαρμογή ενός συμβουλευτικού προγράμματος για παιδιά σχολικής ηλικίας που διακρίνονται από κάποιο ιδιαίτερο χαρακτηριστικό στην εξωτερική τους εμφάνιση, με απώτερο στόχο την ενίσχυση της ευζωίας τους. Συγκεκριμένα, υλοποιήθηκε ένα πρόγραμμα παρέμβασης έξι (6) συναντήσεων βασισμένο στις αρχές της προσωποκεντρικής παιγνιοθεραπείας και της αφηγηματικής συμβουλευτικής, το οποίο απευθυνόταν σε τρεις (3) κατηγορίες συμμετεχόντων: α) παιδιά που φέρουν γυαλιά οράσεως, λόγω οφθαλμολογικών παθήσεων, β) παιδιά με ορθοδοντικό μηχανισμό, λόγω ορθοδοντικών προβλημάτων και γ) παιδιά με υπερβάλλον βάρος (παχύσαρκα ή/και υπέρβαρα).Στην έρευνα συμμετείχαν συνολικά διακόσια τριάντα επτά (N = 237) παιδιά ηλικίας 9-12 ετών (Μ.Ο. = 10.51, Τ.Α. = 0.99). Από αυτά, τα εκατόν τριάντα εννιά (n = 139) συγκρότησαν την ομάδα παρέμβασης (Μ.Ο. = 10.37, Τ.Α. = 0.96) και τα ενενήντα οκτώ (n = 98), την ομάδα ελέγχου (Μ.Ο. = 10.71, ...
περισσότερα

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

This PhD thesis examined the effectiveness of a counseling programme for children with unusual physical traits with an ultimate goal the rein forcement of their well – being. Specifically, applied a six weeks intervention programme based on the principals of person – centered therapy and narrative intervention, which was addressed to three (3) different categories of participants: a)Children who wear eyeglasses due to various eye diseases b)Children who have braces due to dental problems (orthodontics) c)Obese children. The survey involved 237 (N = 237) siblings aged 9-12 years (Μ.Ο. = 10.51, Τ.Α. = 0.99), of which139 (n = 139) formed the experimental group (Μ.Ο. = 10.37, Τ.Α. = 0.96) and 98 (n = 98), the control group (Μ.Ο. = 10.71, Τ.Α. = 1.00). The children of each category were divided into six (6) groups. Both at the beginning of the program and after its completion the participants were provided with the following scales: Social Anxiety Scale for Children revised (La Greca & St ...
περισσότερα

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

DOI
10.12681/eadd/44984
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/44984
ND
44984
Εναλλακτικός τίτλος
Counseling programme for children with unusual physical traits based on the principals of person-centered play therapy and narrative intervention, with ultimate goal the reinforcement of their well-being
Συγγραφέας
Μόσχου, Καλλιόπη (Πατρώνυμο: Διονύσιος)
Ημερομηνία
2018
Ίδρυμα
Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Επιστημών Αγωγής. Τμήμα Παιδαγωγικό Δημοτικής Εκπαίδευσης
Εξεταστική επιτροπή
Μπρούζος Ανδρέας
Κούτρας Βασίλειος
Βασιλόπουλος Στέφανος
Μισαηλίδη Πλουσία
Καραγιαννοπούλου Ευαγγελία
Καλούρη Ουρανία
Ανδρέου Ελένη
Επιστημονικό πεδίο
Κοινωνικές Επιστήμες
Εκπαίδευση
Λέξεις-κλειδιά
Αφηγηματική προσέγγιση; Εξωτερικές φυσικές ιδιαιτερότητες; Ευζωΐα; Παιδιά; Προσωποκεντρική παιγνιοθεραπεία
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Ελληνικά
Άλλα στοιχεία
285 σ., εικ., πιν.
Ειδικοί όροι χρήσης/διάθεσης
Το έργο παρέχεται υπό τους όρους της δημόσιας άδειας του νομικού προσώπου Creative Commons Corporation:
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Σχετικές εγγραφές (με βάση τις επισκέψεις των χρηστών)