Η εφαρμογή του εκπαιδευτικού δράματος στην εξ αποστάσεως εκπαίδευση ανηλίκων κρατουμένων

Περίληψη

Υπόβαθρο: Αναμφίβολα, ένας βασικός προβληματισμός του ανθρώπου από τη συγκρότηση των πρώτων οργανωμένων κοινωνιών έως και σήμερα αφορά τον έλεγχο και την αντιμετώπιση των ατόμων και των ομάδων ατόμων που διαρρηγνύουν την κοινωνική συνοχή μέσω της παραβατικότητας και της εγκληματικότητας. Η επιστήμη της εγκληματολογίας αναπτύχθηκε επομένως κατά τους τελευταίους αιώνες ως συνάρτηση της αναγκαιότητας για μελέτη και κατανόηση του εγκληματικού φαινομένου. Αποτελώντας μάλιστα μία μετα-επιστήμη που βασίζεται στις αρχές και τις θεωρίες πολλών διαφορετικών επιστημών, εφαρμόζει διαφορετικές προσεγγίσεις και μεθόδους για την κατανόηση και την αντιμετώπιση του εγκληματικού φαινομένου. Η παιδαγωγική επιστήμη μπορεί να έχει οπωσδήποτε μία σημαντική συμβολή στο πεδίο της εγκληματολογίας. Άλλωστε, είναι αδιαμφισβήτητη η παραδοχή πως το σωφρονιστικό σύστημα πρέπει να εκπαιδεύει τους κρατούμενους και όχι να έχει έναν τ
Η εφαρμογή του εκπαιδευτικού δράματος στην εξ αποστάσεως εκπαίδευση ανηλίκων κρατουμένων

Περίληψη

Υπόβαθρο: Αναμφίβολα, ένας βασικός προβληματισμός του ανθρώπου από τη συγκρότηση των πρώτων οργανωμένων κοινωνιών έως και σήμερα αφορά τον έλεγχο και την αντιμετώπιση των ατόμων και των ομάδων ατόμων που διαρρηγνύουν την κοινωνική συνοχή μέσω της παραβατικότητας και της εγκληματικότητας. Η επιστήμη της εγκληματολογίας αναπτύχθηκε επομένως κατά τους τελευταίους αιώνες ως συνάρτηση της αναγκαιότητας για μελέτη και κατανόηση του εγκληματικού φαινομένου. Αποτελώντας μάλιστα μία μετα-επιστήμη που βασίζεται στις αρχές και τις θεωρίες πολλών διαφορετικών επιστημών, εφαρμόζει διαφορετικές προσεγγίσεις και μεθόδους για την κατανόηση και την αντιμετώπιση του εγκληματικού φαινομένου. Η παιδαγωγική επιστήμη μπορεί να έχει οπωσδήποτε μία σημαντική συμβολή στο πεδίο της εγκληματολογίας. Άλλωστε, είναι αδιαμφισβήτητη η παραδοχή πως το σωφρονιστικό σύστημα πρέπει να εκπαιδεύει τους κρατούμενους και όχι να έχει έναν τd in statistically significant increases in emotional intelligence (p=0.000), belief in the just world (p=0.000), and self-efficacy (p=0.000). There was also a significant decrease in neuroticism (p=0.000) and a significant increase in extraversion (p=0.000) as personality traits, while tendency to social acceptance and psychoticism were unchanged (p=0.157 & 0.705, respectively). There was also no significant change in psychological resilience (p=0.000).Conclusions: Through the present study, various beneficial effects on the psyche of juvenile prisoners were found. The present study not only seeks to achieve relevant benefits on the psyche of juvenile prisoners, but also to raise a fruitful reflection on the cost-effectiveness of this type of intervention. The fact that the intervention was implemented through distance education highlights educational drama as a low-cost and highly effective intervention, i.e. an intervention that could entail significant benefits at a proportionately low cost to the correctional institutions. Consequently, the adoption of such interventions by correctional institutions should be a focus of those who formulate relevant policies.
περισσότερα
περισσότερα

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

Background: Undoubtedly, a key human concern from the formation of the first human societies to the present day has been the control and management of individuals and groups of individuals who break down social cohesion through delinquency and crime. The science of criminology has therefore developed over the last few centuries as a function of the need to study and understand the criminal phenomenon, Indeed, being a meta-science based on the principles and theories of many different sciences, it applies different approaches and methods to understand and deal with the criminal phenomenon. Pedagogical science can certainly make an important contribution to the field of criminology. After all, it is an undeniable assumption that the prison system should educate prisoners and not have a punitive function. Consequently, particular attention must be paid to the way in which juvenile prisoners are to be educated. Objective: To study the effect of a distance educational drama intervention on ...

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

DOI
10.12681/eadd/57292
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/57292
ND
57292
Εναλλακτικός τίτλος
The application of educational drama in the distance education of juvenile prisoners
L'application du théâtre éducatif dans l'enseignement à distance des mineurs détenus
Συγγραφέας
Γιάνναρη, Ανδριάνα (Πατρώνυμο: Γεώργιος)
Ημερομηνία
2024
Ίδρυμα
Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου. Σχολή Καλών Τεχνών. Τμήμα Θεατρικών Σπουδών
Εξεταστική επιτροπή
Παπαδοπούλου Ιωάννα
Λιοναράκης Αντώνιος
Κορρέ Ειρήνη
Μανούσου Ευαγγελία
Κατσής Αθανάσιος
Ευκλείδης Αλέξανδρος
Γιωτάκη Γεωργία
Επιστημονικό πεδίο
Ανθρωπιστικές Επιστήμες και ΤέχνεςΆλλες Ανθρωπιστικές Επιστήμες ➨ Ανθρωπιστικές επιστήμες, γενικά
Λέξεις-κλειδιά
Ανήλικοι; Δραματική εκπαίδευση; Κρατούμενοι; Παρέμβαση; Σωφρονιστικό σύστημα
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Ελληνικά
Άλλα στοιχεία
εικ., πιν., γραφ.
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Σχετικές εγγραφές (με βάση τις επισκέψεις των χρηστών)