Ανάπτυξη του εναλλακτικού τουρισμού μέσω του μάρκετινγκ-μάνατζμεντ φορέων, οργανισμών και τουριστικών επιχειρήσεων: η περίπτωση του Νομού Μεσσηνίας

Περίληψη

Σκοπός της παρούσας μελέτης ήταν η διερεύνηση της ανάπτυξης των εναλλακτικών μορφών τουρισμού στο Νομό Μεσσηνίας, μέσω του μάνατζμεντ και του μάρκετινγκ φορέων, οργανισμών και σύγχρονων τουριστικών επιχειρήσεων. Οι ειδικότεροι στόχοι ήταν: - η διερεύνηση της στάσης των Φορέων του Νομού Μεσσηνίας απέναντι στον υφιστάμενο τουρισμό και τις προοπτικές ανάπτυξης των εναλλακτικών μορφών τουρισμού, - η διερεύνηση της στάσης της Τοπικής Αυτοδιοίκησης του Νομού Μεσσηνίας απέναντι στον υφιστάμενο τουρισμό και τις προοπτικές ανάπτυξης των εναλλακτικών μορφών τουρισμού, - η διερεύνηση της στάσης των Τοπικών Επιχειρήσεων του Νομού Μεσσηνίας απέναντι στον υφιστάμενο τουρισμό και τις προοπτικές ανάπτυξης των εναλλακτικών μορφών τουρισμού, - η καταγραφή των απόψεων και του βαθμού ικανοποίησης των καταναλωτών – τουριστών, Ελλήνων και ξένων, από τις παρεχόμενες υπηρεσίες και τα προϊόντα του Νομού Μεσσηνίας και – οι δυνατότητες συντονισμού ενεργειών και ανάπτυξης νέων σύγχρονων μεθόδων μάρκετινγκ και μάν ...
περισσότερα

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

DOI
10.12681/eadd/34825
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/34825
ND
34825
Εναλλακτικός τίτλος
The development of alternative tourism through the marketing-management of tourism institutions, organizations and enterprises: the case of the perfecture of Messinia
Συγγραφέας
Παπαγεωργίου, Αθηνά του Νικόλαος
Ημερομηνία
2010
Ίδρυμα
Πάντειο Πανεπιστήμιο Κοινωνικών και Πολιτικών Επιστημών. Τμήμα Δημόσιας Διοίκησης
Εξεταστική επιτροπή
Βενετσανοπούλου Μαρία
Λύτρας Περικλής
Οικονομίδης Χαράλαμπος
Γεωργόπουλος Νικόλαος
Κέφης Βασίλειος
Σφακιανάκης Μιχαήλ
Επιστημονικό πεδίο
Κοινωνικές ΕπιστήμεςΟικονομικά και Επιχειρήσεις
Λέξεις-κλειδιά
Εναλλακτικός τουρισμός; Ανάπτυξη; Μάρκετινγκ; Μάνατζμεντ; Τουριστικοί φορείς; Τουριστικοί οργανισμοί; Τουριστικές επιχειρήσεις; Μεσσηνία
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Ελληνικά
Άλλα στοιχεία
2 τόμοι (Α' τόμος 210 σ. και Β' τόμος 251 σ.), πιν., σχημ., γραφ., ευρ.
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Σχετικές εγγραφές (με βάση τις επισκέψεις των χρηστών)