Δια βίου μάθηση των επαγγελματιών υγείας: ο ρόλος της στην επαγγελματική και προσωπική ανάπτυξή τους

Περίληψη

Σκοπός της παρούσας διδακτορικής διατριβής είναι η διερεύνηση των απόψεων των επαγγελματιών υγείας σχετικά με την επίδραση που ασκούν οι ιστορίες ζωής τους, με εστίαση στη διά βίου μάθηση, στην επαγγελματική και προσωπική ανάπτυξή τους, καθώς και των αντιλήψεών τους για την επίδραση της διά βίου μάθησης στην κατάκτηση μιας βιώσιμης σταδιοδρομίας. Η ερευνητική ευαισθητοποίηση που καθοδήγησε την ανάλυση των δεδομένων προήλθε από θεωρίες όπως η Ολoκληρωμένη Μάθηση του Knud Illeris, η τυπολογία των μαθησιακών αποτελεσμάτων της Μετασχηματίζουσας Μάθησης του Chad Hoggan και η Βιώσιμη Ανάπτυξη της Σταδιοδρομίας της Ann De Vos και των συνεργατών της. Η συλλογή των ερευνητικών δεδομένων έγινε με τη χρήση της βιογραφικής αφηγηματικής συνέντευξης την περίοδο 2021-2023. Οι περιπτώσεις που αποτέλεσαν το δείγμα μας ήταν 14 άνδρες και γυναίκες, επαγγελματίες υγείας ελληνικών δημόσιων νοσοκομείων, διά βίου μανθάνοντες. Προσπαθήσαμε να αναδείξουμε πως η ταυτότητα του διά βίου μανθάνοντα και η διαρκής ε ...
περισσότερα

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

The purpose of the present doctoral thesis is to explore the views of health professionals regarding the impact of their life stories, with a focus on lifelong learning, their professional and personal development, as well as their perceptions of the impact of lifelong learning in achieving a sustainable career. The research awareness that guided the data analysis came from theories such as Knud Illeris' Comprehensive Learning, Chad Hoggan's taxonomy of transformative learning learning outcomes, and Ann De Vos et al.'s Sustainable Career Development. The research data was collected using the biographical narrative interview in the period 2021-2023. The cases that made up our sample were 14 men and women, health professionals of Greek public hospitals, lifelong concubines. We tried to highlight how the lifelong learner identity and the constant readiness for learning that it implies shape the informants' perceptions of career sustainability. Τhe findings of the research can be useful to ...
περισσότερα
Η διατριβή είναι δεσμευμένη από τον συγγραφέα  (μέχρι και: 7/2026)
DOI
10.12681/eadd/57053
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/57053
ND
57053
Εναλλακτικός τίτλος
Lifelong learning of health professionals: its role in their professional and personal development
Συγγραφέας
Ορφανίδου, Χαρίκλεια (Πατρώνυμο: Χαράλαμπος)
Ημερομηνία
2024
Ίδρυμα
Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης (ΔΠΘ). Σχολή Επιστημών Υγείας. Τμήμα Μοριακής Βιολογίας και Γενετικής
Εξεταστική επιτροπή
Κεδράκα Αικατερίνη
Καραλής Αθανάσιος
Βαλκάνος Ευθύμιος
Γρηγορίου Μαρία
Καραδημητρίου Κωνσταντίνος
Παλαιολόγου Αικατερίνη
Τσιμπουκλή Άννα
Επιστημονικό πεδίο
Ιατρική και Επιστήμες ΥγείαςΕπιστήμες Υγείας ➨ Επαγγέλματα υγείας
Ιατρική και Επιστήμες ΥγείαςΕπιστήμες Υγείας ➨ Επιστήμες υγείας, άλλοι τομείς
Κοινωνικές ΕπιστήμεςΕκπαίδευση ➨ Εκπαίδευση και Έρευνα της εκπαίδευσης
Κοινωνικές ΕπιστήμεςΕκπαίδευση ➨ Διδασκαλία και κατάρτιση
Λέξεις-κλειδιά
Βιογραφική αφηγηματική ανάλυση; Βιογραφική αφηγηματική συνέντευξη; Βιογραφική έρευνα; Βιώσιμη σταδιοδρομία; Διά βίου μάθηση; Επαγγελματική ανάπτυξη; Μαθησιακά αποτελέσματα; Μετασχηματιστικά αποτελέσματα; Προσωπική ανάπτυξη
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Ελληνικά
Άλλα στοιχεία
πιν.
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.