Πολιτισμική - αισθητική αγωγή: εικαστικές τέχνες στην εκπαίδευση ενηλίκων σε σχολεία δεύτερης ευκαιρίας
Περίληψη
Η παρούσα διατριβή διερευνά τις εμπειρίες και τις προσδοκίες των ενηλίκων εκπαιδευομένων των Σχολείων Δεύτερης Ευκαιρίας (Σ.Δ.Ε.) στο πλαίσιο της Αισθητικής Αγωγής και συγκεκριμένα του Πολιτισμικού-Αισθητικού Γραμματισμού, όταν διδάσκεται από εικαστικό καθηγητή. Η εργασία βασίζεται στην ερευνητική υπόθεση ότι οι ιδέες και οι προτάσεις που εκφράζονται από τους εκπαιδευόμενους των Σ.Δ.Ε. σχετικά με τρόπους αξιοποίησης της δημιουργικότητάς τους μπορούν να συμπεριληφθούν στη διάρθρωση του προγράμματος σπουδών για τον Πολιτισμικό-Αισθητικό Γραμματισμό. Με βάση τα όσα καταγράφηκαν από τους εκπαιδευόμενους επιχειρείται να προσδιοριστούν δραστηριότητες που βρίσκονται σε συμφωνία με τις σύγχρονες προσεγγίσεις στην Εκπαίδευση Ενηλίκων, τη φιλοσοφία των Σ.Δ.Ε., τις κατευθύνσεις της Αισθητικής Αγωγής και τις μετανεωτερικές θεωρίες γύρω από την τέχνη και την εκπαίδευση. Ως ερευνητική μέθοδος χρησιμοποιήθηκαν τα ερωτηματολόγια, τα οποία μοιράστηκαν σε 360 εκπαιδευόμενους σε (έξι) 6 διαφορετικά Σ.Δ.Ε ...
περισσότερα
Περίληψη σε άλλη γλώσσα
This dissertation examines the experiences and expectations of the adult learners at the Second Chance Schools (SCS) following the courses in Arts Education and of Cultural-Aesthetic Literacy in particular, based on the personal involvement of the researcher as an instructor of these courses. The thesis is based in the research hypothesis that the ideas and the views of the learners of SCS, regarding the ways to foster their creativity, can be included to enrich the curriculum of the Cultural-Aesthetic Literacy. This question becomes pertinent to the operation of the SCS, as the current educational framework of these courses is not supported by a curriculum and clear educational guidelines and the role of the instructor is often relying on intuition and personal rapport with the course participants. On the basis of what was recorded by the learners during the research implementation, we attempt to identify activities that are related to current approaches in Adult Education, the philos ...
περισσότερα
Κατεβάστε τη διατριβή σε μορφή PDF (17.96 MB)
(Η υπηρεσία είναι διαθέσιμη μετά από δωρεάν εγγραφή)
|
Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.
|
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.