Θεολογικές επιδράσεις στη διαμόρφωση των σύγχρονων θεωριών μάθησης και εκπαίδευσης ενηλίκων: διερεύνηση των αθέατων σχέσεων του έργου του Buber και του Krishnamurti στις θεωρητικές προσεγγίσεις για τη μάθηση και την εκπαίδευση ενηλίκων
Περίληψη
Στην ανά χείρας διατριβή επιχειρούμε να αναδείξουμε τον τρόπο με τον οποίο διαμορφώνονται οι σύγχρονες θεωρίες μάθησης και εκπαίδευσης ενηλίκων κατά την ανίχνευση θεατών και αθέατων επιδράσεων του Buber και του Krishnamurti. Επιχειρούμε, δηλαδή, να προσεγγίσουμε τις θεολογικές προκείμενες της σκέψης του Buber και του Krishnamurti, προκειμένου να εξετάσουμε τον τρόπο με τον οποίο διαμορφώνουν ένα κοινό πεδίο στοχασμού με τις θεωρητικές κατευθύνσεις τόσο της εκπαίδευσης ενηλίκων όσο και της μάθησης. Ζητήματα, όπως η ελευθερία του εαυτού ως όρος του αληθινού διαλόγου, η ανάγνωση της πνευματικότητας κατά την εκπαιδευτική διεργασία, η διαλογική σχέση ως υπαρξιακό γεγονός αλλά και ο τρόπος οντολογικής αναδίφησης της μάθησης, θέτουν στοχαστικές βλέψεις επί των θεωρητικών αναζητήσεων της μάθησης αλλά και των αρχών της εκπαίδευσης ενηλίκων προκρίνοντας νέες αναγνώσεις του πεδίου. Περισσότερο συγκεκριμένα, επιχειρούμε να ανιχνεύσουμε τις αθέατες σχέσεις που διέπουν τις θεωρητικές προσεγγίσεις τη ...
περισσότερα
Περίληψη σε άλλη γλώσσα
In the present dissertation, we attempt to highlight the way contemporary theories of adult learning and education take shape by detecting visible and invisible influences of Buber and Krishnamurti. Specifically, we seek to approach the theological foundations of Buber's and Krishnamurti's thinking in order to examine how they share a common field of reflection with the theoretical directions of both adult education and learning. Issues such as the freedom of the self as a condition for authentic dialogue, the reading of spirituality in the educational process, the dialogical relationship as an existential phenomenon, and the ontological exploration of learning pose reflective perspectives on the theoretical inquiries of learning and the principles of adult education, advancing new interpretations of the field. More specifically, we aim to trace the invisible relationships that govern the theoretical approaches to adult learning and education, with the ultimate goal of forming a framew ...
περισσότερα
Η διατριβή είναι δεσμευμένη από τον συγγραφέα
(μέχρι και: 7/2026)
|
|
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.