Το σχολείο δεύτερης ευκαιρίας ως οργανισμός μάθησης: μελέτη περίπτωσης: τα ΣΔΕ Θεσσαλίας

Περίληψη

Η έρευνα αυτή επιδιώκει την σε βάθος μελέτη της διαδικασίας λειτουργίας του Σχολείου Δεύτερης Ευκαιρίας (ΣΔΕ) ως οργανισμού μάθησης. Στην Εισαγωγή παρουσιάζεται και τεκμηριώνεται η κεντρική ιδέα που βρίσκεται στην αφετηρία της έρευνας, ότι η διαμόρφωση και λειτουργία των ΣΔΕ ως οργανισμών μάθησης είναι στοιχείο που βρίσκεται στον πυρήνα της εκπαιδευτικής φιλοσοφίας του θεσμού και του διοικητικού της σκέλους. Πρόκειται, επομένως, για μια άνωθεν ορισθείσα προδιαγραφή διοίκησης που δεν μπορεί να προσεγγίζεται ως μια αναδυόμενη διαδικασία, ως ένα φαινόμενο dηλαδή που μπορεί να εκδηλώνεται ή μπορεί να μην εκδηλώνεται και στη δεύτερη περίπτωση να μην έχει σημαντικές συνεπαγωγές για την ποιότητα των αποτελεσμάτων του θεσμού. Στο πλαίσιο αυτό διατυπώθηκαν 3 ερευνητικά ερωτήματα, τα οποία αναφέρονται: α) στον βαθμό επίτευξης του οργανισμού μάθησης, β) στους καθοριστές της λειτουργίας του οργανισμού μάθησης και γ) στην προοπτική της ύπαρξης και λειτουργίας οργανισμού μάθησης σε ένα ΣΔΕ. Η θεωρητ ...
περισσότερα

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

The present research seeks the in-depth study of the of the Greek Second Chance School (SCS) as a learning organization. The introduction presents and documents the central idea that the formation and operation of the SCS as a learning organization is an element found at the core of the educational philosophy of the Greek Second Chance Education and its administrative aspect. It is therefore a prescription that cannot be approached as an emergent procedure, as a phenomenon, namely, that can manifest itself or not without significant consequences for the quality. In this context, 3 research questions were formulated, referring to: a) the degree of achievement of the learning organization, b) the determinants of the functioning of the learning organization and c) the perspective of the learning organization. The theoretical documentation of the research includes two sections: one that addresses the concept of the learning organization as an element of general administrative theory and ed ...
περισσότερα

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

DOI
10.12681/eadd/56339
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/56339
ND
56339
Εναλλακτικός τίτλος
The school of second chance as learning organization: case study: the schools of the region of Thessaly
Συγγραφέας
Οικονόμου, Κωνσταντίνος (Πατρώνυμο: Γεώργιος)
Ημερομηνία
2023
Ίδρυμα
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών . Τμήμα Παιδαγωγικό Δημοτικής Εκπαίδευσης
Εξεταστική επιτροπή
Λαζαρίδου Αγγελική
Κουτούζης Εμμανουήλ
Μπάκας Θωμάς
Γκόβαρης Χρήστος
Κολοκυθά Μαγδαληνή
Φραγκούλης Γεώργιος
Αρβανίτη Ευγενία
Επιστημονικό πεδίο
Κοινωνικές ΕπιστήμεςΕκπαίδευση ➨ Εκπαίδευση, άλλοι τομείς
Λέξεις-κλειδιά
Εκπαιδευτική διοίκηση και ηγεσία; Οργανισμός μάθησης; Σχολείο δευτερης ευκαιρίας; Εκπαίδευση ενηλίκων
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Ελληνικά
Άλλα στοιχεία
πιν., γραφ.
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.