Καινοτομική διδακτική πρακτική: το παράδειγμα των σχολείων δεύτερης ευκαιρίας
Περίληψη
Βασικός σκοπός της παρούσας έρευνας είναι να αποτυπώσει εάν και σε ποιο βαθμό εφαρμόζονται διδακτικές και εκπαιδευτικές καινοτομίες στο ΣΔΕ που επιλέχτηκε. Πιο συγκεκριμένα, η έρευνα επιδιώκει να εντοπίσει τις διαδικασίες, τα μέσα και τις συγκεκριμένες πρακτικές υλοποίησης των διδασκαλιών στο εν λόγω ΣΔΕ και να αποφανθεί σε ποιο βαθμό χαρακτηρίζονται ως καινοτόμες λειτουργίες, όπως αναγράφονται στις Προδιαγραφές Σπουδών των ΣΔΕ. Για την επίτευξη του σκοπού αυτού κρίθηκε αναγκαία η διατύπωση γενικών και ειδικών ερωτημάτων, όπως: • Σε τι συνίστανται οι διδακτικές καινοτομίες του συγκεκριμένου ΣΔΕ; • Ποιες διαδικασίες και πρακτικές των εκπαιδευτικών χαρακτηρίζονται ως καινοτόμες; • Ποια από τα διδακτικά και λοιπά μέσα με τα οποία υλοποιούνται οι διδασκαλίες μπορούν να χαρακτηριστούν ως καινοτόμα; • Ποιοι παράγοντες της διδασκαλίας δημιουργούν τις προϋποθέσεις για καινοτόμες πρακτικές; • Εφαρμόζονται και σε ποιο βαθμό οι Προδιαγραφές Σπουδών στο ΣΔΕ που επιλέξαμε; • Η όποια εφαρμογή των δι ...
περισσότερα
![]() | |
![]() | Κατεβάστε τη διατριβή σε μορφή PDF (2.53 MB)
(Η υπηρεσία είναι διαθέσιμη μετά από δωρεάν εγγραφή)
|
Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.
|
Στατιστικά χρήσης

ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.

ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.