Η διδασκαλία της επιχειρηματικότητας μέσω e-learning σε σχολές κοινωνικών και πολιτικών επιστημών: εμπειρική μελέτη και σχεδιασμός πλατφόρμας εξ' αποστάσεως εκπαίδευσης στο Πάντειο Πανεπιστήμιο Κοινωνικών και Πολιτικών Επιστημών

Περίληψη

Δεδομένου ότι η ανεργία αυξάνεται και η αγορά εργασίας γίνεται ολοένα και πιο απαιτητική, οι άνθρωποι αποσκοπούν στην απόκτηση περισσότερων πτυχίων/ διπλωμάτων προκειμένου να καταστούν περισσότερο ανταγωνιστικοί και κατάλληλοι για τις ανάγκες της αγοράς εργασίας. Επιπλέον, οι πάροχοι θέσεων εργασίας ισχυρίζονται ότι δεν μπορούν να βρουν ανθρώπινο δυναμικό με πραγματική γνώση των αναγκών ενός οργανισμού («χάσμα δεξιοτήτων» φαινόμενο skills gap). Επιπρόσθετα, οι Σχολές και τα Τμήματα Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών δεν προσφέρουν τέτοια εκπαιδευτικά αντικείμενα, με αποτέλεσμα να γίνεται πιο δύσκολο για τους αποφοίτους τους να απορροφηθούν από την αγορά εργασίας. Προκειμένου να διατηρηθεί το υπάρχον πρόγραμμα σπουδών του Πανεπιστημίου και ταυτόχρονα να παρέχει στους φοιτητές του περαιτέρω πρακτικές δεξιότητες, η ηλεκτρονική μάθηση ως συμπληρωματικό εργαλείο θα μπορούσε να είναι μια ενίσχυση για όσους επιθυμούν να ξεκινήσουν τη δική τους επιχείρηση ή για εκείνους που επιδιώκουν να ...
περισσότερα

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

Since unemployment is growing and the labor market gets more pretentious, people obtain more diplomas to become more competitive and appropriate for market's needs. Additionally, job providers claim that they can not find workforce with real knowledge on organization needs ("skills gap" phenomenon). Social and Humanities Schools do not provide such courses so it becomes more difficult for their graduates to be absorbed by the labor market. In order to maintain university's curriculum and provide students with further practical skills, e-learning as a supplementary tool could be an aid for those who want to start their own business or for those who aim to be the future, competitive workforce.This thesis, having as a starting point the global phenomenon of skills gap, aims to determine the usefulness of distance education (as a complementary and innovative teaching method) especially in social and human sciences.

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

DOI
10.12681/eadd/40310
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/40310
ND
40310
Εναλλακτικός τίτλος
Teaching entrepreneurship through e-learning in schools of social and political sciences: empirical study and design of a platform on distance education at Panteion University of Social and Political Sciences
Συγγραφέας
Ξανθοπούλου, Παναγιώτα (Πατρώνυμο: Ιωάννης)
Ημερομηνία
2016
Ίδρυμα
Πάντειο Πανεπιστήμιο Κοινωνικών και Πολιτικών Επιστημών. Σχολή Επιστημών Οικονομίας και Δημόσιας Διοίκησης. Τμήμα Δημόσιας Διοίκησης
Εξεταστική επιτροπή
Κέφης Βασίλειος
Βενετσανοπούλου Μαρία
Πετράκος Γεώργιος
Κτιστάκη Σταυρούλα
Τασόπουλος Αναστάσιος
Μποχώρης Γεώργιος
Κωνσταντόπουλος Νικόλαος
Επιστημονικό πεδίο
Κοινωνικές ΕπιστήμεςΕκπαίδευση
Λέξεις-κλειδιά
Εξ' αποστάσεως εκπαίδευση; Τριτοβάθμια εκπαίδευση; Θεωρίες μάθησης; Επιχειρηματικότητα
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Ελληνικά
Άλλα στοιχεία
431 σ., εικ., πιν., σχημ., γραφ.
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Σχετικές εγγραφές (με βάση τις επισκέψεις των χρηστών)