Δια βίου μάθηση και εκπαίδευση ενηλίκων μεταναστών και προσφύγων: ο ρόλος της συναισθηματικής νοημοσύνης στην ανάπτυξη δεξιοτήτων

Περίληψη

Αυτή η διατριβή εμβαθύνει την εκπαίδευση των ενηλίκων προσφύγων και μεταναστών και την ανάπτυξη των δεξιοτήτων τους μέσω της συναισθηματικής νοημοσύνης. Η Ελλάδα και η Ευρώπη έχουν κληθεί να αγκαλιάσουν διαφορετικά κοινωνικά στρώματα, πολιτιστικά υπόβαθρα και θρησκείες. Άνθρωποι που αναγκάστηκαν να ξεριζωθούν από την οικογένεια, το σπίτι, την εκπαίδευση, την εργασία και τη χώρα τους, κλήθηκαν να έρθουν σε χώρες με διαφορετικές γλώσσες, θρησκείες, νοοτροπίες και τρόπο ζωής. Η Συναισθηματική Νοημοσύνη είναι η ικανότητα να μπορούμε να αναγνωρίζουμε και να διαχειριζόμαστε συναισθήματα. Η ύπαρξη πολυπολιτισμικών κοινωνιών αποτελεί μεγάλη πρόκληση στις μέρες μας, καθώς προκύπτει η ανάγκη για επικοινωνία και συνεργασία χωρίς κανενός είδους προκαταλήψεις και στερεότυπα μεταξύ των μελών της κοινωνίας με ποικίλο εθνικό, γλωσσικό ή/και πολιτισμικό υπόβαθρο. Σκοπός της παρούσας μελέτης είναι να αναδείξει το πρόβλημα που προέκυψε μετά το κραχ των προσφύγων και μεταναστών στην Ελλάδα και την Ευρώπη ...
περισσότερα

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

This project deepens the education of adult refugees and migrants and the development of their skills through emotional intelligence. Greece and Europe have been called upon to embrace different cultural strata and cultural backgrounds and religions. People who were forced to be uprooted by family, home, education, work and by their own country were called to come to countries with different languages, religions, mentalities, and lifestyles. A great challenge was the composition and diversity of student potential. The emergence of Emotional Intelligence is, in fact, an essential asset in interaction with our developing society. Emotional Intelligence refers to communication with our social environment and is the ability to be able to recognize and manage feelings. The existence of multicultural societies is a big challenge nowadays, as the need arises for communication and cooperation without any kind of prejudices and stereotypes among the members of the society with diverse national, ...
περισσότερα

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

Este proyecto profundiza en la educación de los refugiados e inmigrantes adultos y en el desarrollo de sus capacidades a través de la inteligencia emocional. Grecia y Europa han sido llamadas a acoger diferentes estratos culturales y orígenes culturales y religiosos. Las personas que se vieron obligadas a desarraigarse de su familia, su hogar, su educación, su trabajo y de su propio país estaban llamadas a llegar a países con lenguas, religiones, mentalidades y estilos de vida diferentes. Un gran reto fue la composición y diversidad del potencial estudiantil. Ahora es importante estudiar y centrarse en las influencias educativas y sociales específicas (por ejemplo: estereotipos, familia) en el apoyo educativo a los refugiados (recién llegados) y qué modelos de integración de la enseñanza son apropiados para una gestión más eficaz del aula intercultural. En las "Buenas Prácticas de Integración y Aprendizaje" y, por supuesto, en la orientación profesional inicial y la Información Educati ...
περισσότερα
Η διατριβή είναι δεσμευμένη από τον συγγραφέα  (μέχρι και: 5/2024)
DOI
10.12681/eadd/56094
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/56094
ND
56094
Εναλλακτικός τίτλος
Lifelong learning and education of adult migrants and refugees: the role of emotional intelligence on the development of skills
Formación permanente de migrantes adultos refugiados: el papel de la inteligencia emocional en el desarrollo de habilidades para la vida
Συγγραφέας
Τσέλα, Δήμητρα (Πατρώνυμο: Μιλτιάδης)
Ημερομηνία
2024
Ίδρυμα
Universidad d Córdoba
Εξεταστική επιτροπή
González - López Ignacio
Επιστημονικό πεδίο
Κοινωνικές ΕπιστήμεςΕκπαίδευση ➨ Διδασκαλία και κατάρτιση
Κοινωνικές ΕπιστήμεςΕκπαίδευση ➨ Εκπαίδευση και Έρευνα της εκπαίδευσης
Κοινωνικές ΕπιστήμεςΨυχολογία και Γνωσιακή Επιστήμη ➨ Ψυχολογία της εκπαίδευσης
Λέξεις-κλειδιά
Συναισθηματική νοημοσύνη; Εκπαίδευση-παιδαγωγική; Δια βίου εκπαίδευση; Διά βίου μάθηση; Μετανάστες; Πρόσφυγες; Δεξιότητες; Εκπαίδευση, Διαπολιτισμική; Εκπαίδευση μεταναστών; Εκπαίδευση προσφύγων
Χώρα
Ισπανία
Γλώσσα
Αγγλικά
Άλλα στοιχεία
πιν., γραφ.
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.