Ψηφιακός μετασχηματισμός και καινοτομία σε μικρομεσαίες επιχειρήσεις: ευρήματα από τις ξενοδοχειακές επιχειρήσεις στην Ελλάδα
Περίληψη
H παρούσα ερευνητική εργασία σκοπό έχει να διερευνήσει τους παράγοντες που επηρεάζουν την υιοθέτηση και εφαρμογή των τεχνολογιών πληροφορίας (ΤΠ) στην βιομηχανία της ξενοδοχειακής φιλοξενίας. Η έρευνα βασίζεται στην θεωρία Τεχνολογίας, Οργανισμού και Περιβάλλοντος (ΤΟΠ) (Tornatzky et al., 1990). Η παρούσα έρευνα βασίστηκε στις θεωρητικές εξελίξεις της ΤΟΠ για να δημιουργήσει ένα εννοιολογικό μοντέλο που παρουσιάζει τους παράγοντες που επηρεάζουν την απόφαση των ιδιοκτητών και διευθυντών των ξενοδοχείων στην υιοθέτηση πληροφορικών συστημάτων τεχνολογίας. Η πρόθεση υιοθέτησης της ψηφιακής τεχνολογίας επηρεάζεται θετικά και σημαντικά από την ψηφιακή ωριμότητα των οργανισμών, τη διαθεσιμότητα οικονομικών πόρων και τους κυβερνητικούς κανονισμούς. Η σημαντικότητα της παρούσας εργασίας επικεντρώνεται στο γεγονός ότι διερευνά παράγοντες που δεν έχουν εξεταστεί στο παρελθόν, όπως η οργανωτική ψηφιακή ωριμότητα, η οποία αποτελεί μια πολυδιάστατη μεταβλητή που στόχο έχει να εξετάσει ολιστικά τους ...
περισσότερα
Περίληψη σε άλλη γλώσσα
The current study aims to investigate the factors that affect a hotels’ decision to adopt digital technologies. Our theoretical grounding builds on the Technology–Organization–Environment (TOE) research framework. The research model was validated through a survey of 502 hoteliers and managers using the Partial Least Squares–Structural Equation Modeling (PLS-SEM) statistical method. The results indicated that micro, small and medium-sized enterprise (MSME) hotels affected by the COVID-19 outbreak are more likely to adopt digital technologies. The intention to adopt digital technology is positively and significantly influenced by the digital maturity of organizations, financial resources availability and government regulations. The current study investigates rather less explored factors, such as the organizational digital maturity, which consists of a multi-dimensional latent variable. The findings may be employed to guide the formulation of digital strategies by hospitality industry org ...
περισσότερα
Η διατριβή είναι δεσμευμένη από τον συγγραφέα
(μέχρι και: 11/2024)
|
|
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.