Το μάρκετινγκ και ο ψηφιακός μετασχηματισμός του στους δημόσιους οργανισμούς της Ελληνικής Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης

Περίληψη

Η παρούσα έρευνα καταγράφει και αναλύει τις απόψεις, στάσεις και αντιλήψεις των διοικήσεων των ελληνικών δημόσιων ιδρυμάτων τριτοβάθμιας εκπαίδευσης, σχετικά με την αναγκαιότητα του μάρκετινγκ και του ψηφιακού μετασχηματισμού του στο πλαίσιο της στρατηγικής εξωστρέφειας των πανεπιστημίων, της αξιοποίησης του Ψηφιακού Δαρβινισμού και της διασφάλισης της ποιότητας τους. Για την απάντηση του ερευνητικού ερωτήματος ως καταλληλότερη μέθοδος επελέγη η ποιοτική έρευνα με επικουρική ποσοτική. Επελέγη ένα αντιπροσωπευτικό μέγεθος δείγματος από δέκα (10) δημόσια ιδρύματα ενώ η συλλογή δεδομένων πραγματοποιήθηκε με ημιδομημένες συνεντεύξεις. Χρησιμοποιήθηκε η θεματική ανάλυση ως καταλληλότερη για να ανιχνευθούν «θέματα» εντός του συνόλου των δεδομένων με τελικό αποτέλεσμα τον σχηματισμό του θεματικού χάρτη με τις επικρατούσες αντιλήψεις και τη συσχέτιση με ψηφιακούς δείκτες απόδοσης. Το συμπέρασμα της έρευνας είναι ότι οι διοικήσεις στην πλειοψηφία τους έχουν αντιληφθεί σε σημαντικό βαθμό το ρό ...
περισσότερα

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

The research analyzes the views, attitudes and perceptions of the administrations of the Greek public institutions of higher education, regarding the necessity of marketing and its digital transformation in the context of the universities' internationalization strategy, the utilization of Digital Darwinism and their quality assurance.In order the research question to be answered as the most appropriate method was chosen the qualitative research with auxiliary quantitative. A representative sample size was selected among ten (10) public institutions while data collection was performed through semi-structured interviews. Thematic analysis was used as the most appropriate to detect "themes" within the data set with the final result of the formation of the thematic map with the prevailing perceptions and the correlation with digital performance indicators.The research concludes that the majority of administrations are aware of the role that marketing can play both in the strategy of extrov ...
περισσότερα

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

DOI
10.12681/eadd/51378
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/51378
ND
51378
Εναλλακτικός τίτλος
Marketing and its digital transformation in public organizations of Greek Higher Education
Συγγραφέας
Μακρυδάκης, Νεκτάριος (Πατρώνυμο: Στυλιανός)
Ημερομηνία
2022
Ίδρυμα
Πανεπιστήμιο Αιγαίου. Σχολή Κοινωνικών Επιστημών. Τμήμα Πολιτισμικής Τεχνολογίας και Επικοινωνίας
Εξεταστική επιτροπή
Σκοπετέας Ιωάννης
Μπαντιμαρούδης Φιλήμων
Κίνιας Ιωάννης
Παπαγεωργίου Δημήτριος
Παυλογεωργάτος Γεράσιμος
Καβακλή Ευαγγελία
Κοκκίνης Γεώργιος
Επιστημονικό πεδίο
Κοινωνικές ΕπιστήμεςΟικονομικά και Επιχειρήσεις ➨ Διοίκηση
Κοινωνικές ΕπιστήμεςΟικονομικά και Επιχειρήσεις ➨ Μάρκετινγκ
Λέξεις-κλειδιά
Στρατηγική διοίκηση; Διοίκηση Μάρκετινγκ; Ψηφιακός μετασχηματισμός; Δημόσιοι Οργανισμοί; Τριτοβάθμια εκπαίδευση
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Ελληνικά
Άλλα στοιχεία
εικ., πιν., γραφ.
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Σχετικές εγγραφές (με βάση τις επισκέψεις των χρηστών)