ΕΥΡΩΠΑΙΚΗ ΕΠΙΔΡΑΣΗ ΣΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΚΑΤΑ ΤΟΝ 19Ο ΑΙΩΝΑ

Περίληψη

ΣΚΟΠΟΣ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΗΤΑΝ Η ΔΙΕΡΕΥΝΗΣΗ ΤΩΝ ΕΠΙΔΡΑΣΕΩΝ ΠΟΥ ΔΕΧΘΗΚΕ Η ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΤΟΝ 19Ο ΑΙΩΝΑ,ΑΠΟ ΧΩΡΕΣ ΤΗΣ ΕΥΡΩΠΗΣ,ΚΥΡΙΩΣ ΤΙΣ ΜΕΓΑΛΕΣ ΔΥΝΑΜΕΙΣ.ΜΕ ΒΑΣΗ ΤΙΣ ΓΕΝΙΚΕΣ ΠΑΡΑΔΟΧΕΣ ΤΗΣ ΚΛΑΣΙΚΗΣ ΘΕΩΡΙΑΣ ΤΗΣ ΕΞΑΡΤΗΣΗΣ,ΕΠΙΧΕΙΡΗΘΗΚΕ Η ΔΙΕΡΕΥΝΗΣΗ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗΣ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΟΔΟΥ1834-37(ΔΕΔΟΜΕΝΟΥ ΟΤΙ ΤΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΠΟΥ ΘΕΣΜΟΘΕΤΗΘΗΚΕ ΤΗΝ ΠΕΡΙΟΔΟ ΑΥΤΗ,ΕΚΤΟΣ ΕΛΑΧΙΣΤΩΝ ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΣΕΩΝ "ΕΠΕΖΗΣΕ" ΓΙΑ ΕΝΑ ΠΕΡΙΠΟΥ ΑΙΩΝΑ) ΚΑΙ ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΑ ΔΟΚΙΜΑΣΤΗΚΕ Η ΕΡΜΗΝΕΥΤΙΚΗ ΙΣΧΥΣ ΤΟΥ ΜΟΝΤΕΛΟΥ ΤΗΣ ΚΛΑΣΙΚΗΣ ΘΕΩΡΙΑΣ ΤΗΣ ΕΞΑΡΤΗΣΗΣ.ΜΕ ΤΗ ΔΙΕΡΕΥΝΗΣΗ ΤΗΣ ΤΑΥΤΟΤΗΤΑΣ ΤΟΥ ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΟΔΟΥ 1834/37 ΚΥΡΙΩΣ ΣΤΙΣ ΒΑΘΜΙΔΕΣ ΤΗΣ Α'ΘΜΙΑΣ ΚΑΙ Β'ΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΚΑΙ ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΘΕΜΑΤΙΚΑ ΤΟΥΣ ΠΕΔΙΑ,ΠΡΟΣΔΙΟΡΙΣΤΗΚΑΝ ΤΑ ΔΑΝΕΙΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑΚΑΙ ΤΑ ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ ΓΝΩΡΙΣΜΑΤΑ ΤΟΥ(ΚΛΑΣΙΚΟΣ ΧΑΡΑΚΤΗΡΑΣ ΤΩΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ ΤΗΣ Β'ΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ,ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΑΔΙΑΦΟΡΟΠΟΙΗΤΟΣ ΚΑΙ ΜΟΝΟΔΙΑΣΤΑΤΟΣ ΧΑΡΑΚΤΗΡΑΣ).ΤΕΛΟΣ ΑΠΟ ΤΗ ΔΟΚΙΜΑΣΙΑ ΤΗΣ ΕΡΜΗΝΕΥΤΙΚΗΣ ΙΣΧΥ ...
περισσότερα

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

THE BASIC AIM OF MY RESEARCH WAS TO FIND OUT THE INFLUENCES THAT THE GREEK EDUCATIONAL POLICY HAS BEEN ACCEPTED DURING 19TH CENTURY,FROM EUROPEAN COUNTRIESAND ESPECIALLY FROM THE GREAT POWERS.HAVING AS A BASE THE CLASICAL THEORY OF DEPENDENCY,I TRIED TO EXAMINE THE GREEK EDUCATION DURING THE PERIOD OF 1834-37(AS A FACT THAT THE EDUCATIONAL SYSTEM,WHICH WAS LEGISLATED IN THE PERIOD,EXEPT SOME CHANGES,HAD BEEN WORKED FOR ABOUT A CENTURY),AND AT THE SAME TIME I VERIFIED THE INTERPRETATIVE POWER OF THE MODEL OF THE CLASSICAL THEORY OF DEPENDENCE.RESEARCHING THE IDENTITY OF THE NEW GREEK EDUCATIONAL SYSTEM OF THE PERIOD 1834-37,ESPECIALLY AT THE FIRST AND SECONDARY STEPS AND AT ALL SUBJECTS.I DEFINED THE BORROWED ELEMENTS AND ITS SPECIAL CHARACTERISTICS: (CLASSICAL TYPE OF EDUCATIONAL SCHEDULES FOR THE SECONDARY EDUCATION,SOCIALLY STABLE AND IN ONE DIMENTION CHARACTER).FINALLY FROM THE RESEARCH OF THE INTERPRETATIVE POWER OF THE MODEL OF THE CLASSICAL THEORY OF DEP ...
περισσότερα

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

DOI
10.12681/eadd/10865
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/10865
ND
10865
Εναλλακτικός τίτλος
EUROPEAN INFLUENCE IN THE GREEK EDUCATION DURING 19TH CENTURY
Συγγραφέας
Φυρίππης, Εμμανουήλ
Ημερομηνία
1997
Ίδρυμα
Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών (ΕΚΠΑ). Σχολή Επιστημών Αγωγής. Τμήμα Παιδαγωγικό Δημοτικής Εκπαίδευσης
Εξεταστική επιτροπή
ΜΑΤΘΑΙΟΥ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ
ΜΕΡΑΚΛΗΣ ΜΙΧΑΗΛ
ΠΑΠΑΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ
ΛΕΟΝΤΣΙΝΗΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ
ΒΡΕΤΤΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ
ΤΡΙΛΙΑΝΟΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ
ΣΑΙΤΗΣ ΧΡΗΣΤΟΣ
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Ελληνικά
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Σχετικές εγγραφές (με βάση τις επισκέψεις των χρηστών)