Διαφοροποιημένη διδασκαλία στο μάθημα των Αρχαίων Ελληνικών: μία μελέτη περίπτωσης με τεχνικές έρευνας - δράσης σε τάξεις λυκείου μικτής ικανότητας

Περίληψη

Το παρόν πόνημα στόχο έχει να ασχοληθεί με τη Διαφοροποίηση της Διδασκαλίας σε τάξεις Λυκείου μικτής ικανότητας στο μάθημα των Αρχαίων Ελληνικών, όχι απλώς σε θεωρητικό επίπεδο μα και μέσω έρευνας στη σχολική πράξη. Αρχικά, θα επιχειρηθεί μια ανασκόπηση και αποδελτίωση της βιβλιογραφίας σχετικά με τον προγραμματισμό, τα είδη και τις τεχνικές αλλά και το ζήτημα της αξιολόγησης στη Δ.Δ. και, εν συνεχεία, θα γίνει έρευνα μελέτης περίπτωσης με τεχνικές έρευνας δράσης εκπαιδευτικών που την εφαρμόζουν στη σχολική πράξη. Στην έρευνα που θα παρουσιασθεί υπάρχουν μια τάξη που αποτελεί το πειραματικό δείγμα και άλλη μια που λειτουργεί ως ομάδα ελέγχου. Στην τάξη με το πειραματικό δείγμα θα συντελεσθούν 3 παρεμβάσεις των δυο διδακτικών ωρών η καθεμία τους από την ερευνήτρια και 3 παρεμβάσεις με σχέδια της ερευνήτριας και εφαρμογή από την εκπαιδευτικό της τάξης. Με την ολοκλήρωση κάθε παρέμβασης θα τελείται τριγωνοποίηση στα μέσα συλλογής δεδομένων, ώστε να βγούνε συμπεράσματα για την αποτελεσματι ...
περισσότερα

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

In that thesis will be introduced the differentiated method of teaching in classes withability's diversity in the lesson of Ancient Greek, not only according to theoreticalpart but also according to school practice. First of all, will be undertaken abibliography review in order to see the planning, types, techniques & the issue ofassessment in differentiated method of teaching and after that will be done a casestudy research with techniques of action research. In that research will be anexperimental group of students and a control group. The first one will be taught withdifferentiated method and the second with traditional frontal way of teaching, in orderto compare the two methods. Will be undertaken 3 different ''teaching interventions''with the hope to introduced clearly the reasons, application methods & potentialredevelopments of differentiated teaching. Moreover, will be introduced a datatriangulation in order to have a valid research.Words- keys: differentiated, case study, plan ...
περισσότερα
Η διατριβή είναι δεσμευμένη από τον συγγραφέα  (μέχρι και: 4/2025)
DOI
10.12681/eadd/53589
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/53589
ND
53589
Εναλλακτικός τίτλος
Differentiated teaching in the course of Ancient Greek: a case study with action research techniques in mixed ability high school classrooms
Συγγραφέας
Ανυφαντή, Μαρία (Πατρώνυμο: Στυλιανός)
Ημερομηνία
2023
Ίδρυμα
Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών (ΕΚΠΑ). Σχολή Φιλοσοφική. Τμήμα Παιδαγωγικό Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης
Εξεταστική επιτροπή
Φουντοπούλου Μαρία-Ζωή
Αντωνίου Φωτεινή
Μηλίγκου Ευανθία
Φωτεινός Δημήτριος
Μιχάλης Αθανάσιος
Μαμούρα Μαρία
Βέρδης Αθανάσιος
Επιστημονικό πεδίο
Κοινωνικές ΕπιστήμεςΕκπαίδευση ➨ Εκπαίδευση και Έρευνα της εκπαίδευσης
Λέξεις-κλειδιά
Διαφοροποιημένη διδασκαλία
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Ελληνικά
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.