Χρήση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης για ακαδημαϊκούς σκοπούς από μελλοντικούς εκπαιδευτικούς

Περίληψη

Η παρούσα διατριβή παρουσιάζει τα αποτελέσματα μιας ποιοτικής έρευνας σε μελλοντικούς εκπαιδευτικούς στην Ελλάδα. H μελέτη διερευνά τους τρόπους με τους οποίους οι μελλοντικοί εκπαιδευτικοί χρησιμοποιούν τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης για ακαδημαϊκούς σκοπούς με δική τους πρωτοβουλία. Χρησιμοποιήθηκαν διαφορετικές μέθοδοι συλλογής δεδομένων, με τις ημιδομημένες συνεντεύξεις να αποτελούν την κύρια μέθοδο. Τα πλούσια δεδομένα που συλλέχθηκαν από 36 μελλοντικούς εκπαιδευτικούς ανέδειξαν μια περίπλοκη εικόνα αναφορικά με τη χρήση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης. Τα αποτελέσματα δείχνουν ότι οι συμμετέχοντες χρησιμοποίησαν μια σειρά από μέσα κοινωνικής δικτύωσης για να ανταποκριθούν στις απαιτήσεις των σπουδών τους στην εκπαίδευση εκπαιδευτικών και να αναπτύξουν τη φοιτητική τους ταυτότητα. Παράλληλα, χρησιμοποίησαν τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης για να προετοιμαστούν για τη μετάβασή τους στο μελλοντικό τους επάγγελμα. Μέσω των μέσων κοινωνικής δικτύωσης, οι συμμετέχοντες ασχολήθηκαν με τη δημιο ...
περισσότερα

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

This thesis presents the findings of a qualitative study that was conducted in the context of pre-service teachers in Greece. The study explores how pre-service teachers use social media for academic purposes on their own initiative. Different methods were employed for the collection of data, with semi-structured interviews being the main data collection method. The rich data obtained from 36 pre-service teachers allowed for a complex picture of social media use to emerge. The findings suggest that participants used an array of social media to ‘survive’ their teacher education courses and develop their student identities. At the same time, they used social media to prepare for their transition into their future profession. Through social media participants engaged in social capital building with their existing networks and loose assemblages of people that consisted of their peers and future colleagues. The study discusses the benefits derived from this use of social media. The importan ...
περισσότερα

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

DOI
10.12681/eadd/50373
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/50373
ND
50373
Εναλλακτικός τίτλος
Pre-service teachers’ use of social media for academic purposes
Συγγραφέας
Κοντοπούλου, Κωνσταντίνα (Πατρώνυμο: Αμβρόσιος)
Ημερομηνία
2019
Ίδρυμα
University of Leicester
Εξεταστική επιτροπή
Fox Alison
Wilson Elaine
Edirisingha Palitha
Επιστημονικό πεδίο
Κοινωνικές ΕπιστήμεςΕκπαίδευση ➨ Εκπαίδευση, άλλοι τομείς
Λέξεις-κλειδιά
Μέσα κοινωνικής δικτύωσης; Ακαδημαϊκος σκοπος; Μελλοντικοί εκπαιδευτικοί
Χώρα
Ηνωμένο Βασίλειο
Γλώσσα
Αγγλικά
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Σχετικές εγγραφές (με βάση τις επισκέψεις των χρηστών)