Η επαγγελματική εξέλιξη των εκπαιδευτικών της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης στο πλαίσιο της παιδαγωγικής ανάπτυξης ενός σύγχρονου σχολείου

Περίληψη

Στη μακρόχρονη ιστορία του εκπαιδευτικού επαγγέλματος το πρόσωπο του εκπαιδευτικού και κυρίως η ποιότητα του έργου του αποτέλεσαν αναμφισβήτητα καθοριστικά κριτήρια για την ποιότητα της παρεχόμενης εκπαίδευσης μέσα στο θεσμό του σχολείου. Τα τελευταία χρόνια, σύμφωνα με το ερευνητικό έργο πολλών επιστημόνων στον τομέα της εκπαιδευτικής ανάπτυξης και μεταρρύθμισης έχει προκύψει, ότι ο εκπαιδευτικός αποτελεί έναν από τους βασικότερους παράγοντες για την εκπαιδευτική αλλαγή και βελτίωση του σχολείου. Ο εκπαιδευτικός καλείται πλέον να ασκήσει έναν διευρυμένο ρόλο μέσα στο πλαίσιο της σχολικής κοινότητας, ώστε να καθίσταται αποτελεσματικός προς όφελος όχι μόνο της μαθησιακής διαδικασίας, αλλά και της ευρύτερης λειτουργίας του σχολείου ως οργανισμού με στόχο την ανάπτυξη και την κοινωνικοποίηση των μελών του. Μέσα στο παραπάνω πλαίσιο, εντάσσεται ο σκοπός της παρούσας μελέτης, ο οποίος αφορά το γενικότερο προβληματισμό για το σύγχρονο ρόλο του εκπαιδευτικού, ως φορέα προώθησης αναπτυξιακής ε ...
περισσότερα

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

In the long-term history of the teaching profession, the educator’s role and mainly the quality of his work were undoubtedly a determining force over the quality of the education, provided by the institution of school. During the last years, numerous academics have proven, with appropriate research in the field of educational development, that the educator’s role is of the utmost importance for the school’s improvement and the educational reform overall. Nowadays teachers are expected to undertake more extensive duties within the school community, in order to operate effectively in the benefits not only of the learning process but also of the systemic function of the school itself, which is seen as a unit of growth as well as a place of socialization. Framed in the above context, this study aims to reflect upon the wider discussion on the evolved role of the educator, who stands for the promotion of a developing educational policy and the adoption of a pedagogical model of professional ...
περισσότερα

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

DOI
10.12681/eadd/48582
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/48582
ND
48582
Εναλλακτικός τίτλος
Professional development of primary education teachers in the frame of pedagogical development of a modern school
Συγγραφέας
Ξεσφιγκούλη, Δήμητρα (Πατρώνυμο: Αχιλλέας)
Ημερομηνία
2019
Ίδρυμα
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών . Τμήμα Παιδαγωγικό Δημοτικής Εκπαίδευσης
Εξεταστική επιτροπή
Πυργιωτάκης Γεώργιος
Γκόβαρης Χρήστος
Χανιωτάκης Νικόλαος
Καλδή Σταυρούλα
Λαζαρίδου Αγγελική
Μιχαλοπούλου Αικατερίνη
Ρουσσάκης Ιωάννης
Επιστημονικό πεδίο
Κοινωνικές ΕπιστήμεςΕκπαίδευση
Λέξεις-κλειδιά
Eπαγγελματική ανάπτυξη; Παιδαγωγική ανάπτυξη; Εκπαιδευτική ποιότητα; Εκπαιδευτική αποτελεσματικότητα
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Ελληνικά
Άλλα στοιχεία
580 σ., πιν., σχημ., γραφ.
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Σχετικές εγγραφές (με βάση τις επισκέψεις των χρηστών)