Οι εφαρμογές κοινωνικής δικτύωσης ως μέσο ενίσχυσης της δια βίου μάθησης και της επαγγελματικής εξέλιξης των εκπαιδευτικών
Περίληψη
Η δικτύωση (γνωριμία, επαφή και ανταλλαγή εμπειριών και συμβουλών) αποτελεί ένα από τα βασικά εργαλεία υποστήριξης και προώθησης της επαγγελματικής καριέρας. Aποτελεί ένα μέσο της ενίσχυσης αποτελεσματικότητας στη δουλειά και στην ανάπτυξη της σταδιοδρομίας. Απαιτεί χρόνο, σκέψη, ικανότητα στη δράση, αλλά οι ανταμοιβές μακροπρόθεσμα μπορεί να είναι τεράστιες. Επιπρόσθετα η δικτύωση θεωρείται και ως σημαντικό κίνητρο συμμετοχής σε δράσεις εκπαίδευσης ενηλίκων. Οι σύγχρονές εφαρμογές κοινωνικής δικτύωσης (WEB 2.0) αποτελούν ένα βασικό εργαλείο υποστήριξης της δια βίου μάθησης και της επαγγελματικής εξέλιξης καθώς προσφέρουν συνεχή και άμεση δυνατότητα για ανταλλαγή εμπειριών και απόκτηση νέων γνώσεων χωρίς κόστος σε χρόνο και χρήμα. Οι ευκαιρίες που προσφέρουν οι συγκεκριμένες εφαρμογές είναι ακόμα μεγαλύτερες μέσω της μεγάλης επέκτασης των κινητών συστημάτων και της ενσωμάτωσης εργαλείων κοινωνικής δικτύωσης σε αυτά. Στόχος της έρευνας είναι να μελετήσει ειδικά την επαγγελματική κατηγορ ...
περισσότερα
Περίληψη σε άλλη γλώσσα
Networking (meeting, contact and exchange of experiences and advice) is one of the main tools to support and promote the professional career. It is a means of enhancing efficiency at work and career development. It takes time, thought, skill in action, but the rewards in the long run can be huge. In addition, networking is also considered as an important motivation to participate in adult education activities. Modern social networking applications (WEB 2.0) are a key tool to support lifelong learning and professional development as they offer a continuous and immediate opportunity to exchange experiences and acquire new knowledge without cost in time and money. The opportunities offered by these applications are even greater through the great expansion of mobile systems and the integration of social networking tools into them. The aim of the research is to study specifically the professional category of teachers to investigate issues related to the efficient use of social networking ap ...
περισσότερα
Κατεβάστε τη διατριβή σε μορφή PDF (1.91 MB)
(Η υπηρεσία είναι διαθέσιμη μετά από δωρεάν εγγραφή)
|
Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.
|
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.