Η διασφάλιση της ποιότητας στη διδασκαλία και μάθηση: εφαρμογές στην πολυμορφική εξ αποστάσεως εκπαίδευση

Περίληψη

Η ποιότητα στην εκπαίδευση έχει τα τελευταία χρόνια εξελιχθεί σε κομβικής σημασίας ζητούμενο. Η εξ αποστάσεως εκπαίδευση ως ένα δυναμικά εξελισσόμενο μέρος της παγκόσμιας εκπαιδευτικής πραγματικότητας αναζητά τα πατήματά της στη διαδρομή προς τη διαρκή βελτίωση των παρεχόμενων υπηρεσιών της. Αχαρτογράφητα παραμένουν ακόμα τα μονοπάτια προς την ποιότητα στην καρδιά της εκπαιδευτικής διαδικασίας, τη διδασκαλία και τη μάθηση με τα ιδιαίτερα εκείνα στοιχεία που χαρακτηρίζουν την εξ αποστάσεως εκπαίδευση. Σε αυτό ακριβώς το σημείο προσπαθεί να συμβάλει στο πεδίο η διατριβή.Υιοθετήθηκε ένα ευέλικτο ερευνητικό σχέδιο που εξελίχθηκε σταδιακά από τη βιβλιογραφική επισκόπηση σε ερευνητικές εφαρμογές με ποιοτικά και ποσοτικά δεδομένα. Μετά από πιλοτικές εφαρμογές και βελτιώσεις, ένα ερωτηματολόγιο με πενήντα κλειστού και ανοικτού τύπου ερωτήσεις συμπληρώνουν περισσότεροι από χίλιοι φοιτητές και ένα αντίστοιχο συμπληρώνουν περισσότεροι από τριακόσιοι διδάσκοντες στο Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο ...
περισσότερα

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

Quality education has come at the forefront of the educational agenda the last few years. Distance education as a dynamically evolved part of the educational landscape seeks for the path towards the continuous enhancement of the offered services. The route to the quality in learning and teaching processes remains unreached and unresearched, especially when it comes to quality dimensions unique in distance education. At that point exactly this PhD thesis aspires to contribute.A flexible research plan was developed gradually including literature review and mixed research methods combining quantitative and qualitative research. After piloting and pre-testing trials and ameliorations, more than a thousand students filled in a questionnaire developed with forty five closed and five open ended questions, while more than three hundreds of tutors in the Hellenic Open University (HOU) filled in a similar appropriately developed questionnaire. Seventeen interviews added more qualitative data all ...
περισσότερα

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

DOI
10.12681/eadd/44003
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/44003
ND
44003
Εναλλακτικός τίτλος
The quality assurance in teacning and learning: emplmentations in polymorhic distance education
Συγγραφέας
Ιωακειμίδου, Βασιλική (Πατρώνυμο: Λάζαρος)
Ημερομηνία
2018
Ίδρυμα
Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο (ΕΑΠ). Σχολή Ανθρωπιστικών Σπουδών
Εξεταστική επιτροπή
Λιοναράκης Αντώνιος
Αναστασιάδης Παναγιώτης
Κουστουράκης Γεράσιμος
Βερύκιος Βασίλειος
Παναγιωτακόπουλος Χρήστος
Γκιόσος Ιωάννης
Κουτσούμπα Μαρία
Επιστημονικό πεδίο
Κοινωνικές ΕπιστήμεςΕκπαίδευση
Λέξεις-κλειδιά
Ποιότητα; Εξ αποστάσεως εκπαίδευση; Ανοικτά πανεπιστήμια; διασφάλιση της ποιότητας; διαρκής βελτίωση της ποιότητας; Διδασκαλία; Μάθηση
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Ελληνικά
Άλλα στοιχεία
2 τ. ( 606; 402 σ.), πιν., σχημ., γραφ.
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Σχετικές εγγραφές (με βάση τις επισκέψεις των χρηστών)