Η ψηφιακή αφήγηση για την ανάπτυξη δεξιοτήτων του 21ου αιώνα στη διδασκαλία της αγγλικής γλώσσας στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση

Περίληψη

Λαμβάνοντας υπόψη το έντονο ενδιαφέρον της εκπαιδευτικής κοινότητας για την ψηφιακή αφήγηση και την ανάπτυξη δεξιοτήτων του 21ου αιώνα, το συγκεκριμένο ερευνητικό πόνημα παρουσιάζει το θεωρητικό υπόβαθρο, το σχεδιασμό και την υλοποίηση μιας έρευνας δράσης, που διεξήχθη σε ένα Γυμνάσιο της περιφέρειας στο μάθημα της αγγλικής γλώσσας, με τη χρήση της ψηφιακής αφήγησης για την ανάπτυξη δεξιοτήτων του 21ου αιώνα. Η έρευνα δράσης έλαβε χώρα κατά τη διάρκεια των σχολικών ετών 2018-20. Συμμετέχοντες ήταν 110 μαθητές της Β΄ Γυμνασίου. Σκοπός της έρευνας ήταν να διαπιστώσει εάν η ψηφιακή αφήγηση, ως εκπαιδευτικό εργαλείο, μπορεί να υποστηρίξει την ανάπτυξη δεξιοτήτων του 21ου αιώνα, και πιο συγκεκριμένα την κριτική σκέψη, τη δημιουργικότητα, τη συνεργατικότητα και τη διαπροσωπική επικοινωνία, στο μάθημα των Αγγλικών στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση. Η μεθοδολογία της έρευνας συνδύασε ποσοτικά και ποιοτικά δεδομένα που προήλθαν από ποικίλες πηγές. Τα ποσοτικά δεδομένα προήλθαν από ερωτηματολόγια κα ...
περισσότερα

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

Taking into consideration the lively interest of the educational community in digital storytelling and the development of 21st century skills, this research paper presents the theoretical background, design and implementation of an action research, conducted in a Junior High School in the English language course, using digital storytelling to develop 21st century skills.The action research took place during the school years 2018-20. Participants were the 110 students of the 2nd grade. The aim of the research was to determine whether digital storytelling, as an educational tool, can support the development of 21st century skills, and more specifically critical thinking, creativity, collaboration and communication, in the English language course in secondary education. The research methodology combined qualitative and quantitative data from various sources. The quantitative data were gathered from questionnaires and rubrics. The qualitative data were collected from the digital stories, t ...
περισσότερα

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

Teniendo en cuenta el gran interés de la comunidad educativa por la narración digital y el desarrollo de habilidades del siglo XXI, este artículo de investigación presenta los antecedentes teóricos, el diseño y la implementación de una investigación de acción, realizada en una escuela secundaria en el curso de idioma inglés, que utilizó la narración digital para desarrollar habilidades del siglo XXI. La investigación de acción se llevó a cabo durante los años escolares 2018-20. Los participantes fueron 110 estudiantes del la segunda clase de un colegio en la secundaria. El objetivo de la investigación fue determinar si la narración digital, como herramienta educativa, puede apoyar el desarrollo de habilidades del siglo XXI, y más específicamente el pensamiento crítico, la creatividad, la colaboración y la comunicación interpersonal, en el curso de inglés en los estudiantes en la educación secundaria. La metodología de investigación combinó datos cuantitativos y cualitativos de una va ...
περισσότερα

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

DOI
10.12681/eadd/49632
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/49632
ND
49632
Εναλλακτικός τίτλος
Digital storytelling for the development of 21st century skills in English language teaching in secondary education
Narración digital para el desarrollo de habilidades del siglo XXI en la enseñanza del inglés en la educación secundaria
Συγγραφέας
Μαραβελάκη, Σωφρονία (Πατρώνυμο: Επαμεινώνδας)
Ημερομηνία
2021
Ίδρυμα
Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης (ΑΠΘ). Σχολή Φιλοσοφική. Τμήμα Γαλλικής Γλώσσας και Φιλολογίας. Τομέας Γλωσσολογίας και Διδακτικής των Γλωσσών
Εξεταστική επιτροπή
Παναγιωτίδης, Παναγιώτης
Μητσικοπούλου Βασιλική
Αρβανίτης Παναγιώτης
Αλεξίου Θωμαή
Σουγάρη Αρετή-Μαρία
Καραβά Ευδοκία
Μπίκος Κωνσταντίνος
Επιστημονικό πεδίο
Ανθρωπιστικές Επιστήμες και ΤέχνεςΓλώσσα και Λογοτεχνία ➨ Γλώσσα και Γλωσσολογία
Λέξεις-κλειδιά
Ψηφιακή αφήγηση; Δεξιότητες 21ου αιώνα; Αγγλικά ως ξένη γλώσσα; Δευτεροβάθμια εκπαίδευση
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Ελληνικά
Άλλα στοιχεία
εικ., πιν., σχημ.
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Σχετικές εγγραφές (με βάση τις επισκέψεις των χρηστών)