Η ψηφιακή αφήγηση στην διδασκαλία της γαλλικής ως ξένης γλώσσας στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση: σχεδιασμός μοντέλου επιλογής ψηφιακών αφηγήσεων

Περίληψη

Η δεκαετής διδασκαλία της γαλλικής γλώσσας στη βαθμίδα του δημοτικού και οι δυσκολίες που αναπόφευκτα προέκυψαν, οδήγησαν τη συγγραφέα αυτής της εργασίας σε αναζήτηση νέων εκπαιδευτικών εργαλείων και παιδαγωγικών προσεγγίσεων. Ένα σύγχρονο εργαλείο της εκπαιδευτικής διαδικασίας είναι η ΨΑ. Εργαλείο πολυτροπικό, που συμβάλλει στην ανάπτυξη πολλαπλών δεξιοτήτων και πολυγραμματισμών. Κατόπιν συστηματικής έρευνας στον γαλλικό ιστότοπο της Google αντλήθηκαν 350 ΨΑ εκπαιδευτικού, και όχι μόνο, περιεχομένου. Στόχος και μέριμνα ήταν να ελεγχθεί η καταλληλόλητά τους για ασφαλή και αποτελεσματική εκπαιδευτική χρήση. Από αυτές, αφού προηγουμένως αξιολογήθηκαν, παρουσιάζονται στην παρούσα εργασία 150. Η αξιολόγησή τους πραγματοποιήθηκε βάσει 35 κριτηρίων, ταξινομημένων σε 4 κατηγορίες (παιδαγωγικά, γλωσσικά, αξιοπιστίας και στοιχεία του κέντρου ΨΑ). Εκατό ΨΑ βρέθηκαν να πληρούν με μεγάλη ακρίβεια τα παραπάνω κριτήρια, ενώ οι πενήντα υπόλοιπες παρουσίαζαν σοβαρές ελλείψεις. Η όλη διαδικασία ...
περισσότερα

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

The decade of French teaching in an elementary school and the difficulties that inevitably came up lead the writer of this essay to seek new educational tools and pedagogical approaches. One of the most modern tools of the educational process is the Digital Storytelling. A multitasking asset that contributes to the development of many and various skills and multiliteracy. Α systematic research in Google’s French website, abstracted three hundred and fifty digital narrations of educational and else content. Both the aim and the regard was to check their capability for a safe and efficient educational use. Αfter the evaluation of those narrations one hundred and fifty were chosen to be introduced in this present essay. The evaluation was made by taking in mind thirty-five criteria arranged by four categories (pedagogical, lingual, credible and elements of the Center for Digital Storytelling). One hundred DS fulfilled the terms of the criteria above whereas the other fifty DS were found ...
περισσότερα

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

DOI
10.12681/eadd/48208
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/48208
ND
48208
Εναλλακτικός τίτλος
The digital storytelling in the teaching of french as a foreign language in primary education: designing a model for the choice of digital stories
Συγγραφέας
Ζαρμπώνη, Αικατερίνη (Πατρώνυμο: Εμμανουήλ)
Ημερομηνία
2020
Ίδρυμα
Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης (ΑΠΘ). Σχολή Φιλοσοφική. Τμήμα Γαλλικής Γλώσσας και Φιλολογίας. Τομέας Γλωσσολογίας και Διδακτικής των Γλωσσών
Εξεταστική επιτροπή
Αρβανίτης Παναγιώτης
Κιγιτσιόγλου – Βλάχου Αικατερίνη
Αναστασιάδη Μαρία - Χριστίνα
Παναγιωτίδης Παναγιώτης
Μπίκος Κωνσταντίνος
Σταμοβλάσης Δημήτριος
Delhaye Olivier
Επιστημονικό πεδίο
Ανθρωπιστικές Επιστήμες και ΤέχνεςΆλλες Ανθρωπιστικές Επιστήμες
Λέξεις-κλειδιά
Διδασκαλία; Δημοτικό σχολείο; Ψηφιακή αφήγηση; Πολυγραμματισμοί; Δεξιότητες; Κριτήρια; Αξιολόγηση
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Ελληνικά
Άλλα στοιχεία
284 σ., εικ., πιν., γραφ.
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Σχετικές εγγραφές (με βάση τις επισκέψεις των χρηστών)