Η ψηφιακή αφήγηση στην διδασκαλία της γαλλικής ως ξένης γλώσσας στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση: σχεδιασμός μοντέλου επιλογής ψηφιακών αφηγήσεων
Περίληψη
Η δεκαετής διδασκαλία της γαλλικής γλώσσας στη βαθμίδα του δημοτικού και οι δυσκολίες που αναπόφευκτα προέκυψαν, οδήγησαν τη συγγραφέα αυτής της εργασίας σε αναζήτηση νέων εκπαιδευτικών εργαλείων και παιδαγωγικών προσεγγίσεων. Ένα σύγχρονο εργαλείο της εκπαιδευτικής διαδικασίας είναι η ΨΑ. Εργαλείο πολυτροπικό, που συμβάλλει στην ανάπτυξη πολλαπλών δεξιοτήτων και πολυγραμματισμών. Κατόπιν συστηματικής έρευνας στον γαλλικό ιστότοπο της Google αντλήθηκαν 350 ΨΑ εκπαιδευτικού, και όχι μόνο, περιεχομένου. Στόχος και μέριμνα ήταν να ελεγχθεί η καταλληλόλητά τους για ασφαλή και αποτελεσματική εκπαιδευτική χρήση. Από αυτές, αφού προηγουμένως αξιολογήθηκαν, παρουσιάζονται στην παρούσα εργασία 150. Η αξιολόγησή τους πραγματοποιήθηκε βάσει 35 κριτηρίων, ταξινομημένων σε 4 κατηγορίες (παιδαγωγικά, γλωσσικά, αξιοπιστίας και στοιχεία του κέντρου ΨΑ). Εκατό ΨΑ βρέθηκαν να πληρούν με μεγάλη ακρίβεια τα παραπάνω κριτήρια, ενώ οι πενήντα υπόλοιπες παρουσίαζαν σοβαρές ελλείψεις. Η όλη διαδικασία ...
περισσότερα
Περίληψη σε άλλη γλώσσα
The decade of French teaching in an elementary school and the difficulties that inevitably came up lead the writer of this essay to seek new educational tools and pedagogical approaches. One of the most modern tools of the educational process is the Digital Storytelling. A multitasking asset that contributes to the development of many and various skills and multiliteracy. Α systematic research in Google’s French website, abstracted three hundred and fifty digital narrations of educational and else content. Both the aim and the regard was to check their capability for a safe and efficient educational use. Αfter the evaluation of those narrations one hundred and fifty were chosen to be introduced in this present essay. The evaluation was made by taking in mind thirty-five criteria arranged by four categories (pedagogical, lingual, credible and elements of the Center for Digital Storytelling). One hundred DS fulfilled the terms of the criteria above whereas the other fifty DS were found ...
περισσότερα
Κατεβάστε τη διατριβή σε μορφή PDF (8.73 MB)
(Η υπηρεσία είναι διαθέσιμη μετά από δωρεάν εγγραφή)
|
Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.
|
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.