Διαχείριση σχολικής τάξης: η οπτική εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης

Περίληψη

Το θέμα που πραγματεύεται η παρούσα διδακτορική διατριβή είναι η διαχείριση της σχολικής τάξης. Στη διεθνή εκπαιδευτική κοινότητα οι πρώτες αναφορές του θέματος ξεκινούν από τα μέσα του 20ου αιώνα, ενώ στην ελληνική εκπαιδευτική πραγματικότητα οι σχετικές με το θέμα αναφορές είναι πολύ περιορισμένες και χωρίς εκτεταμένο ερευνητικό υπόβαθρο. Η συνειδητοποίηση της έλλειψης αυτής, τόσο βιβλιογραφικά και ερευνητικά, όσο και ως παιδαγωγική κατάρτιση για τους υποψήφιους εκπαιδευτικούς, σε συνδυασμό με την τρέχουσα και απαιτητική κοινωνικοοικονομική πραγματικότητα και τη ραγδαία τεχνολογική έκρηξη, γεγονότα που επηρεάζουν όλες τις εκφάνσεις της ζωής μας, οδηγούν στην ενασχόλησή μας με το συγκεκριμένο θέμα. Οι εκπαιδευτικοί, πλέον, καλούνται να διαδραματίσουν έναν πολυποίκιλο και ιδιαίτερα καίριο ρόλο, οπότε θα πρέπει να εφοδιαστούν με γνώσεις και να υποστηριχτούν επαρκώς για να ανταπεξέλθουν αποτελεσματικά στο έργο τους και να δημιουργήσουν τις κατάλληλες συνθήκες, προκειμένου οι μαθητές τους ...
περισσότερα

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

This current doctoral thesis focuses on the issue of classroom management. In the international educational community, the first references of the subject start in the middle of the 20th century, while in Greek education reality the relevant inquiries are very limited and without extended research. The realisation of this absence, not only through research, but also in a pedagogical training for the prospective teachers in combination with the current and demanding social-economic reality and the rapid technological explosion; factors that influence all the aspects of our life, lead to our interference to the specific subject. Teachers have to play a varied and extreme crucial role, so they have to provide themselves with continuous learning and be supported adequately, in order to deal effectively with their work and to create the appropriate circumstances for their students to give their all. The research goal of this doctoral thesis is to be investigated the views of primary and sec ...
περισσότερα
Η διατριβή είναι δεσμευμένη από τον συγγραφέα  (μέχρι και: 7/2021)
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/47808
ND
47808
Εναλλακτικός τίτλος
Classroom management: primary and secondary education teachers' perspective
Συγγραφέας
Βαϊραμίδου, Αικατερίνη του Γεώργιος
Ημερομηνία
2020
Ίδρυμα
Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης (ΔΠΘ). Σχολή Επιστημών Αγωγής. Τμήμα Παιδαγωγικό Δημοτικής Εκπαίδευσης
Εξεταστική επιτροπή
Στραβάκου Πελαγία
Κουγιουρούκη Μαρίνα
Γιαγκουνίδης Παναγιώτης
Καραφύλλης Αθανάσιος
Κουτρούμπα Κωνσταντίνα
Νικολακάκη Μαρία
Χατζηδήμου Κωνσταντίνος
Επιστημονικό πεδίο
Κοινωνικές Επιστήμες
Εκπαίδευση
Λέξεις-κλειδιά
Αντιμετώπιση θεμάτων συμπεριφοράς; Διαχείριση θεμάτων συμπεριφοράς; Διαχείριση σχολικής τάξης; Διδακτικό περιβάλλον; Ενθάρρυνση; Επαγγελματική ανάπτυξη; Παρέμβαση; Πρόληψη θεμάτων συμπεριφοράς; Συνέπειες; Φυσικό περιβάλλον; Ψυχοκοινωνικό περιβάλλον
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Ελληνικά
Άλλα στοιχεία
281 σ., πιν.
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.