Προσανατολισμός στο πράσινο μάρκετινγκ: παράγοντες που τον επηρεάζουν και συνέπειες

Περίληψη

Καθώς το πράσινο μάρκετινγκ ανέρχεται σε ένα απαραίτητο εργαλείο για μία βιώσιμη επιχειρηματική στρατηγική, οι εταιρείες υιοθετούν πρακτικές πράσινου μάρκετινγκ προκειμένου να βελτιώσουν την επίδοσή τους. Εώς σήμερα, δεν έχει υπάρξει προηγούμενη έρευνα, η οποία να συμπεριλαμβάνει όλα αυτά τα χαρακτηριστικά που δημιουργούν μία προσανατολισμένη στο πράσινο μάρκετινγκ επιχείρηση. Προκειμένου να καλυφθεί αυτό το ερευνητικό κενό και ακολουθώντας τη θεωρία μέτρησης, αυτή η διατριβή αναφέρει τα αποτελέσματα τεσσάρων μελετών για την ανάπτυξη μίας κλίμακας που να αποτυπώνει την ολιστική προσέγγιση στο πράσινο μάρκετινγκ. Αυτή η έρευνα εισάγει την έννοια του προσανατολισμού στο πράσινο μάρκετινγκ, το οποίο αποτελείται από τρεις διαστάσεις: στρατηγικός προσανατολισμός στο πράσινο μάρκετινγκ, τακτικός προσανατολισμός στο πράσινο μάρκετινγκ και εσωτερικός προσανατολισμός στο πράσινο μάρκετινγκ. Η κλίμακα πληρεί όλα τα απαραίτητα κριτήρια εγκυρότητας και αξιοπιστίας βάσει της διεθνούς βιβλιογραφίας ...
περισσότερα

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

As green marketing becomes an essential tool for sustainable business strategy, companies are adopting green marketing practices to achieve better business performance. However, no research has yet operationalized all the organizational facets that are necessary to become a green marketing oriented company. To address this omission, following the literature in measurement theory, this thesis reports a series of 4 studies and develops a scale to capture the holistic approach of green marketing. This study introduces the construct of green marketing orientation, which comprises three dimensions: strategic green marketing orientation, tactical green marketing orientation and internal green marketing orientation. The scale shows internal consistency, reliability, construct validity and nomological validity. Directions for future research and managerial implications of the new construct are discussed.

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

DOI
10.12681/eadd/47084
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/47084
ND
47084
Εναλλακτικός τίτλος
Green marketing orientation: antecedents and consequences
Συγγραφέας
Παπαδάς, Κάρολος-Κωνσταντίνος (Πατρώνυμο: Αλέξανδρος)
Ημερομηνία
2016
Ίδρυμα
Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών. Σχολή Διοίκησης Επιχειρήσεων. Τμήμα Μάρκετινγκ και Επικοινωνίας
Εξεταστική επιτροπή
Αυλωνίτης Γεώργιος
Δημητριάδης Σέργιος
Καραντινού Καλυψώ
Σκαρμέας Διονύσιος
Αποσπόρη Ελένη
Κουρεμένος Αθανάσιος
Ανδρονικίδης Ανδρέας
Επιστημονικό πεδίο
Κοινωνικές ΕπιστήμεςΟικονομικά και Επιχειρήσεις
Λέξεις-κλειδιά
Πράσινο μαρκετινγκ
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Αγγλικά
Άλλα στοιχεία
380 σ., πιν., σχημ.
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Σχετικές εγγραφές (με βάση τις επισκέψεις των χρηστών)