Εισαγωγή μεθόδων ολικής ποιότητας στο δημόσιο τομέα μέσω της επίτευξης διοικητικών στόχων: το πλαίσιο διασφάλισης ποιότητας στην οργάνωση και τη λειτουργία των διοικητικών υπηρεσιών των Ανωτάτων Εκπαιδευτικών Ιδρυμάτων: το παράδειγμα του Παντείου Πανεπιστημίου

Περίληψη

Η παρούσα διατριβή προτείνει ένα πλαίσιο για τη διασφάλιση της ποιότητας των διοικητικών υπηρεσιών των ΑΕΙ μέσα στο οποίο οφείλουν να λειτουργούν. Το πλαίσιο αυτό έχει ως σκοπό τη βελτίωση, την ενίσχυση και την αποτελεσματικότητα των διοικητικών υπηρεσιών και ταυτόχρονα της εκπαιδευτικής διαδικασίας, καθώς οι διοικητικές υπηρεσίες αποτελούν αρωγό για τους φοιτητές, ώστε ανεμπόδιστα να ασχοληθούν με το κοπιώδες λειτούργημα τους, δηλαδή τα μαθήματα και την έρευνα. Οι περισσότερες έρευνες και μελέτες επικεντρώνονται στην αξιολόγηση των προγραμμάτων σπουδών και του διδακτικού προσωπικού. Όμως, δεν αρκεί να αξιολογούνται μόνο τα προγράμματα σπουδών και το διδακτικό προσωπικό αλλά οφείλει να υφίσταται αξιολόγηση σε όλα τα επίπεδα και μάλιστα στη διοικητική υποστήριξη. Κύριο ρόλο στη διαμόρφωση αυτού του πλαισίου διαδραματίζει η υιοθέτηση από τις διοικητικές υπηρεσίες των μεθόδων της Διοίκησης Ολικής Ποιότητας που βοηθά στη συλλογή ποιοτικών δεδομένων. Για τη διαμόρφωση του πλαισίου χρησιμοπο ...
περισσότερα

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

This paper proposes a specific framework in order to ensure the quality of universities administrative services within they must operate. The purpose of this framework is to improve, strengthen and effect the administrative services and the whole educational process. The administrative services support students in such a way, so that they (the students) can deal with their laborious work, meaning their classes and research, without hindrance. Most researches and studies focus on the evaluation of curricula and teaching staff. However, it is not enough to evaluate only the study programs and the teaching staff, but also to evaluate all involved levels including the administrative support. The key for administrative services is to adopt the methods of Total Quality Management something which will play an important role in the formation of a specific framework and collection of quality data. Sources from the international and Greek literature, studies, annual evaluation reports of ADIP, e ...
περισσότερα

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

DOI
10.12681/eadd/57460
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/57460
ND
57460
Εναλλακτικός τίτλος
Total quality methods insertion in the public sector by administrative objectives achievements: the context of quality assurance in the organization and operation of administrative services of higher education institutions: Panteion's University example
Συγγραφέας
Τσανάκας, Ζήκος (Πατρώνυμο: Ναπολέων)
Ημερομηνία
2024
Ίδρυμα
Πάντειο Πανεπιστήμιο Κοινωνικών και Πολιτικών Επιστημών. Σχολή Κοινωνικών Επιστημών. Τμήμα Κοινωνιολογίας
Εξεταστική επιτροπή
Τσίρης Παναγιώτης
Κωστόπουλος Τρύφων
Κέφης Βασίλειος
Μουστάκας Μελέτιος
Βαλκάνος Ευθύμιος
Κήπας Μιλτιάδης
Καραμπελιάς Γεράσιμος
Επιστημονικό πεδίο
Κοινωνικές ΕπιστήμεςΠολιτικές Επιστήμες ➨ Δημόσια διοίκηση
Λέξεις-κλειδιά
Αρχή διασφάλισης ποιότητας στην ανώτατη εκπαίδευση
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Ελληνικά
Άλλα στοιχεία
εικ., σχημ., γραφ.
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.