Ανάπτυξη, διάδραση χρηστών και αξιολόγηση του συστήματος LEVANDA: ευρετηριοποίηση τμημάτων οπτικοακουστικού υλικού για τη φυσική αγωγή και τον αθλητισμό

Περίληψη

Σκοπός της παρούσας διατριβής ήταν η δημιουργία και εφαρμογή λογισμικού, ικανού να οργανώσει διαδικτυακή οπτικοακουστική πληροφορία ως υποστηρικτικό υλικό για τη Φυσική Αγωγή και τον Αθλητισμό. Η αναζήτηση υπαρχόντων ευέλικτων υλοποιήσεων κατέδειξε την ανάγκη εύρεσης τεχνικής λύσης για τη δημιουργία εργαλείου ευρετηριοποίησης σκηνών από βίντεο του YouTube. Μετά από συνδυασμό τεχνολογιών αναπτύχθηκε το LeVAnDa. Συγκεκριμένα, επιλέχθηκε πλατφόρμα ανοιχτού κώδικα δημιουργίας δυναμικών δικτυακών τόπων, που επέτρεπε τις απαραίτητες παραμετροποιήσεις και την ενσωμάτωση εξειδικευμένων τεχνολογιών. Οι βασικές λειτουργικότητες της εφαρμογής ήταν: α) δυνατότητα εισαγωγής απεριόριστων βίντεο, β) δυνατότητα ονοματοδοσίας/ ευρετηριοποίησης σκηνών, γ) αναζήτηση βιντεοσκηνών με διαδικτυακή συρραφή σε βιντεοπεριλήψεις και δ) παροχή αναδραστικής οπτικοακουστικής πληροφορίας, ικανής για την ανατροφοδότηση και την επίδραση στη μεταγνώση των χρηστών. Για τον έλεγχο αξιοπιστίας, ζητήθηκε, αφού ολοκληρώθηκε ...
περισσότερα

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

The purpose of this thesis is the development and application of specific software, appropriate for the archiving web-based audio-visual information as support material for the Physical Education discipline. The original idea was to initially apply it for facilitating the source search and index development of particular video sections of educational content, accessible on internet and, of great interest on behalf of interested third parties, such as schools and clubs alike. The focal purpose of the tool was to laterally support educators as well as students not only with feedback provision within the learning and teaching process related to teaching session delivery but also with research conducted on physical education. There has been an extensive online search conducted on the field of multimedia and other similar flexible tools as well as the following core pillars: a) video for education purposes, b) the role of video in sports and, c) video analysis tools in sports. On this basis ...
περισσότερα

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

DOI
10.12681/eadd/45326
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/45326
ND
45326
Εναλλακτικός τίτλος
Development, user interaction and evaluation of the LeVAnDa system: audiovisual data indexing in support of physical education and sports
Συγγραφέας
Σφίγγος, Νικόλαος (Πατρώνυμο: Παναγιώτης)
Ημερομηνία
2019
Ίδρυμα
Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης (ΔΠΘ). Σχολή Επιστήμης Φυσικής Αγωγής & Αθλητισμού. Τμήμα Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού
Εξεταστική επιτροπή
Τσαμουρτζής Ευάγγελος
Αντωνίου Παναγιώτης
Τζεκάκη Μαριάννα
Αγγελής Ελευθέριος
Κόλλιας Ηρακλής
Μπίκος Κωνσταντίνος
Βερναδάκης Νικόλαος
Επιστημονικό πεδίο
Φυσικές ΕπιστήμεςΕπιστήμη Ηλεκτρονικών Υπολογιστών και Πληροφορική
Κοινωνικές ΕπιστήμεςΕκπαίδευση
Λέξεις-κλειδιά
Σημειογραφική ανάλυση; Λογισμικό ευρετηριοποίησης βίντεο; Εκπαιδευτικό εργαλείο Φυσικής Αγωγής; Δικτυακή πολυμεσική εφαρμογή; LeVAnDa; Λογισμικό ευρετηριοποίησης βίντεο
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Ελληνικά
Άλλα στοιχεία
xx, 308 σ., εικ., πιν., σχημ., γραφ.
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Σχετικές εγγραφές (με βάση τις επισκέψεις των χρηστών)