Δημιουργικότητα, συναισθηματική έκφραση και χορός: ένα πρόγραμμα για την καλλιέργεια της δημιουργικότητας και της συναισθηματικής έκφρασης σε μαθητές γυμνασίου

Περίληψη

Στα σύγχρονα αναλυτικά προγράμματα φυσικής αγωγής, οι ικανότητες της δημιουργικότητας και της συναισθηματικής έκφρασης θεωρούνται σημαντικές για μια αποτελεσματική δημιουργική μάθηση και καινοτόμα διδασκαλία. Σκοπός της παρούσας έρευνας ήταν να διερευνήσει την επίδραση ενός προγράμματος δημιουργικού χορού στη δημιουργικότητα και στη συναισθηματική έκφραση μαθητών/τριών τυπικού και καλλιτεχνικού Γυμνασίου. Επιμέρους στόχοι της μελέτης ήταν να εξεταστεί ο ρόλος του φύλου και της τάξης φοίτησης στην ικανότητα δημιουργικής σκέψης και συναισθηματικής έκφρασης των εφήβων, τόσο πριν όσο και μετά την ολοκλήρωση του προγράμματος. Το δείγμα αποτέλεσαν 409 μαθητές/-ήτριες Γυμνασίου (136 από το καλλιτεχνικό και 273 από το τυπικό) και τα εργαλεία μέτρησης που χρησιμοποιήθηκαν πριν και μετά την παρέμβαση ήταν: α) το Wallach & Kogan Creativity Test (WKCT· Wallach & Kogan, 1965) για την αποτίμηση της δημιουργικότητας και β) το Emotional Expressivity Scale (EES· Kring, Smith & Neal, 1994) για την αποτί ...
περισσότερα

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

In contemporary curriculum of physical education, creative ability and emotional expression skills are considered as the most significant and effective elements of creative learning and innovative teaching. The aim of the present study was to examine the effect of a creative dance program on students’ creativity and emotional expression attending typical and art junior high schools. Further research objectives were the investigation of gender and school grade effects on creativity and emotional expression before and after the intervention. The study sample consisted of 409 high school students (136 from art schools and 273 from typical schools) and the pre and post-intervention measures were: a) the Wallach & Kogan Creativity Test (WKCT· Wallach & Kogan, 1965) for the measurement of creativity and b) the Emotional Expressivity Scale (EES· Kring, Smith & Neal, 1994) for the measurement of emotional expressivity. The design and implementation of an 8-week intervention program was based o ...
περισσότερα

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

DOI
10.12681/eadd/44696
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/44696
ND
44696
Εναλλακτικός τίτλος
Creativity, emotional expression and dance: a program for the development of creativity and emotional expression in junior high school students
Συγγραφέας
Παρίση, Ιωάννα (Πατρώνυμο: Σπύρος)
Ημερομηνία
2017
Ίδρυμα
Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης (ΑΠΘ). Σχολή Επιστημών Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού. Τμήμα Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού Σερρών. Εργαστήριο Προσαρμοσμένης Φυσικής Αγωγής
Εξεταστική επιτροπή
Μουρατίδου Κατερίνα
Ευαγγελινού Χριστίνα
Κοΐδου Ειρήνη
Μπαρκούκης Βασίλειος
Φωτιάδου Ελένη
Καταρτζή Ερμιόνη
Παυλίδου Εύα
Επιστημονικό πεδίο
Ανθρωπιστικές Επιστήμες και ΤέχνεςΆλλες Ανθρωπιστικές Επιστήμες
Κοινωνικές ΕπιστήμεςΕκπαίδευση
Λέξεις-κλειδιά
Δημιουργικότητα; Συναισθηματική έκφραση; Δημιουργικός χορός; Καλλιτεχνικό γυμνάσιο; Τυπικό γυμνάσιο; Φυσική αγωγή
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Ελληνικά
Άλλα στοιχεία
xv, 250 σ., πιν., σχημ., γραφ.
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Σχετικές εγγραφές (με βάση τις επισκέψεις των χρηστών)