Oι πολιτικοί ηγέτες ως επωνυμίες: οι επιδράσεις στην πρόθεση ψήφου για ένα πολιτικό κόμμα

Περίληψη

Σκοπός της διδακτορικής διατριβής είναι η πρόβλεψη της εκλογικής ψήφου των πολιτών βάσει της εικόνα των πολιτικών ηγετών ως επωνυμίες. Τα αποτελέσματα της έρευνας επιβεβαιώνουν ότι η εικόνα του πολιτικού ηγέτη επηρεάζει σημαντικά την εκλογική συμπεριφορά ενός ψηφοφόρου σε συνδυασμό με τις υπόλοιπες ψυχολογικές και κοινωνιολογικές μεταβλητές του υποδείγματος (Θεωρία της Προγραμματισμένης Συμπεριφοράς) που χρησιμοποιήθηκε, με συνέπεια οι ανεξάρτητες μεταβλητές να εξηγούν ρο 78.2% της εξαρτημένης μεταβλητής (πρόθεση εκλογικής ψήφου για ένα πολιτικό κόμμα). Η διδακτορική διατριβή και τα αποτελέσματά της συμβάλλουν τόσο στην εμπειρική εφαρμογή του πολιτικού μάρκετινγκ στα πλαίσια της παγκόσμιας ακαδημαϊκής έρευνας η οποία βρίσκεται σε αρχικό στάδιο , όσο και στη δημιουργία ενός νέου υποδείγματος πρόβλεψης ψήφου στην ελληνική πραγματικότητα.

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

The purpose of the doctoral dissertation is to predict citizens’ electoral vote based on the image of political leaders as brands. The results of the survey confirm that the image of the political leader significantly influences the electoral behavior of a voter in conjunction with the other psychological and sociological variables of the theoretical model used (Theory of Programmed Behavior), resulting in that the independent variables explain 78.2% of the variance of the dependent variable (intention to vote for a political party). The doctoral dissertation and its results contribute both to the empirical application of political marketing in the context of the academic research, that is still in its infancy, and to the creation of a new prediction model of voting in Greek reality.

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

DOI
10.12681/eadd/44660
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/44660
ND
44660
Εναλλακτικός τίτλος
The branding of political leaders: effects on voting intention for a political party
Συγγραφέας
Μπατσίλα, Σοφία του Θεόδωρος
Ημερομηνία
2018
Ίδρυμα
Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών. Σχολή Διοίκησης Επιχειρήσεων. Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων
Επιστημονικό πεδίο
Κοινωνικές ΕπιστήμεςΟικονομικά και Επιχειρήσεις
Λέξεις-κλειδιά
Πολιτική; Επωνυμίες; Ψήφος; Συμπεριφορά; Εικόνα ηγέτη
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Αγγλικά
Άλλα στοιχεία
356 σ., εικ., πιν., σχημ., γραφ.
Ειδικοί όροι χρήσης/διάθεσης
Το έργο παρέχεται υπό τους όρους της δημόσιας άδειας του νομικού προσώπου Creative Commons Corporation:
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Σχετικές εγγραφές (με βάση τις επισκέψεις των χρηστών)