Το ανοικτό - διερευνητικό εκπαιδευτικό εργαστήριο φυσικών επιστημών με χρήση πρότυπης μεθοδολογίας αναζήτησης στο διαδίκτυο

Περίληψη

Αναπτύχθηκε, εφαρμόσθηκε, αξιολογήθηκε και προτείνεται μια πρότυπη μεθοδολογία η οποία αξιοποιεί επαναληπτικά τη στρατηγική αναζήτησης πληροφοριών στο διαδίκτυο: «Ε.Β.Ρ.Η.Κ.Α.», με σκοπό τη διευκόλυνση φοιτητών -εν δυνάμει εκπαιδευτικών- στην αναζήτηση εκπαιδευτικών πληροφοριών στο διαδίκτυο. Οι φοιτητές τις πληροφορίες αυτές τις χρησιμοποιήσαν ώστε να σχεδιάσουν και υλοποιήσουν πειραματικές διαδικασίες στις θεματικές που τους είχαν δοθεί. Η στρατηγική Ε.Β.Ρ.Η.Κ.Α. είναι μια κυκλική διαδοχή βημάτων με ορθή αλλά και κατά περίπτωση αντίστροφη πορεία εντός του κύκλου, τα οποία αφορούν στη συνδυαστική αξιοποίηση εργαλείων/ιστοσελίδων του διαδικτύου. Αυτά (τα εργαλεία/ιστοσελίδες του διαδικτύου) είναι μηχανές και μετα-μηχανές αναζήτησης, μεταφραστικές μηχανές, μηχανές αναζήτησης με ειδικά φίλτρα, μηχανές συσχετίσεων και υπολογισμών, ιστοσελίδες αναζήτησης προσομοιώσεων και επεξηγηματικών βίντεο καθώς και μηχανές αντίστροφης αναζήτησης εικόνων. Κάθε εργαλείο εμπεριέχει διαφορετική μέθοδο ...
περισσότερα

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

E.V.R.I.K.A. is an original strategy which aims at facilitating undergraduate students and potential teachers to seek educational information in different forms (text, pictures, videos, simulations, e.t.c.) combining different types of internet search engines. This strategy forms a succession of steps to be taken following the trajectory of a circle, or the reverse direction in some cases, in order to combine effectively various tools and internet sites. The latter may range from search and meta-search engines to translation engines, search engines with filters, correlation and calculation engines, search engines for simulations and tutorials and/or reverse image search engines. Each of these tools employs a different method of searching, sorting and displaying its results, thus, assisting the students and prospective educators to acquire a complete picture of what they are actually looking for. E.V.R.I.K.A. multiply embedded in an educational inquiry methodology actually forms a succe ...
περισσότερα

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

DOI
10.12681/eadd/44163
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/44163
ND
44163
Εναλλακτικός τίτλος
The open - ended inquiry educational science laboratory utilize an original methodology for internet searching
Συγγραφέας
Σωτηρόπουλος, Δημήτριος (Πατρώνυμο: Ιωάννης)
Ημερομηνία
2014
Ίδρυμα
Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών (ΕΚΠΑ). Σχολή Επιστημών Αγωγής. Τμήμα Παιδαγωγικό Δημοτικής Εκπαίδευσης. Τομέας Φυσικών Επιστημών, Τεχνολογίας και Περιβάλλοντος
Εξεταστική επιτροπή
Καλκάνης Γεώργιος
Σκορδούλης Κωνσταντίνος
Χαλκιά Κρυσταλλία
Λόντος Χαράλαμπος
Πολάτογλου Χαρίτων
Βαβουγυιός Διονύσης
Παρασκευά Φωτεινή
Επιστημονικό πεδίο
Φυσικές ΕπιστήμεςΦυσική
Κοινωνικές ΕπιστήμεςΕκπαίδευση
Λέξεις-κλειδιά
Ε.Β.Ρ.Η.Κ.Α; Στρατηγική αναζήτησης στο διαδίκτυο; Επίλυση πληροφοριακού προβλήματος; Φυσικές επιστήμες; Εργαστηριακές προσεγγίσεις; Εργαστηριακές πρακτικές; Ανοικτό–διερευνητικό εργαστήριο φυσικής; Επιστημονική /εκπαιδευτική μέθοδος με διερεύνηση
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Ελληνικά
Άλλα στοιχεία
234 σ., εικ., πιν., σχημ., γραφ.
Ειδικοί όροι χρήσης/διάθεσης
Το έργο παρέχεται υπό τους όρους της δημόσιας άδειας του νομικού προσώπου Creative Commons Corporation:
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Σχετικές εγγραφές (με βάση τις επισκέψεις των χρηστών)