Διδασκαλία και μάθηση με τη χρήση μοντέλων φυσικών επιστημών και τεχνολογίας: εφαρμογή στα φαινόμενα της πλεύσης και της βύθισης

Περίληψη

Η παρούσα εργασία διαπραγματεύεται α) την αξιολόγηση της αποτελεσματικότητας μιας ΔΜΣ που αναπτύχθηκε και εφαρμόστηκε στο πλαίσιο του ευρωπαϊκού προγράμματος Materials Science, και β) την ανάδειξη και ερμηνεία της κυκλικής εξελικτικής διαδικασίας βελτίωσής της. Ειδικότερα, όσον αφορά την αξιολόγηση της αποτελεσματικότητας διερευνάται ο βαθμός στον οποίο η κατανόηση της επιστημολογικής γνώσης (στοιχεία της φύσης των μοντέλων και του συλλογισμού της στρατηγικής ελέγχου μεταβλητών) μπορεί να επηρεάσει την εννοιολογική κατανόηση της πυκνότητας καθώς και τις ερμηνείες των μαθητών στα φαινόμενα της πλεύσης και της βύθισης. Επίσης, σχετικά με την ανάδειξη και ερμηνεία της διαδικασίας βελτίωσης της ΔΜΣ, στόχος είναι να περιγραφούν οι βελτιωτικές αλλαγές που πραγματοποιήθηκαν από την πιλοτική στην κανονική εφαρμογή της ΔΜΣ, καθώς και να διερευνηθούν οι παράγοντες που τις καθόρισαν. Η ΔΜΣ υιοθέτησε μια διδακτική μέθοδο βασισμένη στη Διερεύνηση (IBSE) στο πλαίσιο του κοινωνικού εποικ ...
περισσότερα

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

DOI
10.12681/eadd/28076
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/28076
ND
28076
Εναλλακτικός τίτλος
Teaching and learning through the use of scientific and technological models: the case of floating and sinking phenomena
Συγγραφέας
Ζουπίδης, Αναστάσιος του Ιωάννης
Ημερομηνία
2012
Ίδρυμα
Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Παιδαγωγική Φλώρινας. Τμήμα Νηπιαγωγών
Εξεταστική επιτροπή
Καρυώτογλου Πέτρος
Πνευματικός Δημήτριος
Σπύρτου Άννα
Τσελφές Βασίλειος
Χαλκιά Κρυσταλλία
Φαχαντίδης Νικόλαος
Παπαδοπούλου Πηνελόπη
Επιστημονικό πεδίο
Κοινωνικές Επιστήμες
Εκπαίδευση
Λέξεις-κλειδιά
Διερεύνηση; Φύση μοντέλων; Ρόλος μοντέλων; Στρατηγική ελέγχου μεταβλητών; Πλεύση; Βύθιση; Πυκνότητα; Διδακτικές μαθησιακές σειρές; Μαθησιακά μονοπάτια; Διδακτική φυσικών επιστημών
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Ελληνικά
Άλλα στοιχεία
xv, 409 σ., πιν., σχημ., γραφ.
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Σχετικές εγγραφές (με βάση τις επισκέψεις των χρηστών)