Απόψεις των εκπαιδευτικών των Πρότυπων Πειραματικών Σχολείων (Π.Π.Σ) της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης αναφορικά με την αξιολόγησή τους

Περίληψη

Τα τελευταία χρόνια στην Ελλάδα έχει ξεκινήσει έντονη συζήτηση για την αξιολόγηση των εκπαιδευτικών και του εκπαιδευτικού έργου. Ειδικότερα, με το Νόμο του 3966/2011 διαμορφώθηκαν τα Πρότυπα Πειραματικά Σχολεία και η αξιολόγηση των εκπαιδευτικών που θα θητεύσουν σε αυτά. Ορίστηκε συγκεκριμένη διαδικασία, με άξονες, κριτήρια και φορείς αξιολόγησης. Για πρώτη φορά στην Ελλάδα το 2012 εφαρμόστηκε η αξιολόγηση των εκπαιδευτικών στα Πρότυπα Πειραματικά Σχολεία. Έρευνες που να αποτυπώνουν τις απόψεις των εκπαιδευτικών για την αξιολόγησή τους, όπως είναι αναμενόμενο, δεν υπήρχαν τις προηγούμενες δεκαετίες. Το κενό αυτό επιχειρήθηκε να καλυφθεί με τη συγκεκριμένη έρευνα, γεγονός που διαμορφώνει την πρωτοτυπία, η οποία αποτελεί επιστημονική παρακαταθήκη για την αποτύπωση των απόψεων των εκπαιδευτικών σε αξιολόγηση που έχουν λάβει. Η έρευνα αποσκοπεί στη διερεύνηση των αντιλήψεων των εκπαιδευτικών της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης που θητεύουν στα Π.Π.Σ. αναφορικά με την αξιολόγησή τους. Κατά την ...
περισσότερα

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

In the past few years, the issue of teachers’ assessment and evaluation of educational work is under heavy discussion in Greece. More specifically, the operation of M.E.S. initiated with Law 3966/2011 as well as the evaluation of teachers who were teaching in these schools. In 2012, teachers’ evaluation was carried out in M.E.S. for the first time in Greece, while a specific procedure was defined with axes, criteria and agents of evaluation. As one would expect, there were not prior studies that depicted teachers’ views regarding their evaluation during the past decades. An attempt was made to bridge this gap through the present research study, which was conducted for first time in Greece, a fact that indicates its originality. Thus, this study constitutes a scientific consignment for recording teachers’ views regarding the evaluation they received.The present study aimed at investigating secondary education teachers’ views, who served in M.E.S. regarding their evaluation. In order to ...
περισσότερα

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

DOI
10.12681/eadd/43886
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/43886
ND
43886
Εναλλακτικός τίτλος
Teachers’ views of secondary education Model Experimental Schools (M.E.S.) regarding their evaluation
Συγγραφέας
Παπαδοπούλου, Αναστασία (Πατρώνυμο: Αντώνιος)
Ημερομηνία
2018
Ίδρυμα
Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών (ΕΚΠΑ). Σχολή Φιλοσοφική. Τμήμα Φιλοσοφίας, Παιδαγωγικής και Ψυχολογίας. Τομέας Παιδαγωγικής
Εξεταστική επιτροπή
Πασιάς Γεώργιος
Κασωτάκης Μιχαήλ
Βέρδης Αθανάσιος
Παπακωνσταντίνου Γεώργιος
Μηλίγκου Ευανθία-Έλλη
Φουντοπούλου Μαρία-Ζωή
Κασιμάτη Αικατερίνη
Φωτεινός Δημήτριος
Επιστημονικό πεδίο
Κοινωνικές ΕπιστήμεςΕκπαίδευση
Λέξεις-κλειδιά
Αξιολόγηση; Εκπαιδευτική αξιολόγηση; Αξιολόγηση του εκπαιδευτικού; Αξιολόγηση ανθρώπινου δυναμικού; Πρότυπα Πειραματικά Σχολεία; Διευθυντής; Σχολικός σύμβουλος; Προσωπικός Φάκελος; Συνέντευξη; Παρατήρηση
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Ελληνικά
Άλλα στοιχεία
476 σ., πιν.
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Σχετικές εγγραφές (με βάση τις επισκέψεις των χρηστών)