Η αξιολόγηση του εκπαιδευτικού έργου από τη σκοπιά διευθυντών σχολικών μονάδων δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης

Περίληψη

Η μελέτη αυτή αποσκοπεί στη διερεύνηση των απόψεων διευθυντών σχολείων της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης σχετικά με την αξιολόγηση του εκπαιδευτικού και του εκπαιδευτικού έργου σε επίπεδο σχολικής μονάδας. Τα ερευνητικά ερωτήματα που τίθενται αναφέρονται στην αναγκαιότητα αξιολόγησης του εκπαιδευτικού έργου, στους στόχους, στα κριτήρια, καθώς και στους φορείς αξιολόγησης του εκπαιδευτικού και του σχολείου. Διερευνώνται επίσης οι όροι και οι προϋποθέσεις αποτελεσματικής λειτουργίας της αξιολόγησης του εκπαιδευτικού από το διευθυντή του σχολείου. Χρησιμοποιήθηκε η ποσοτική μεθοδολογία μέσω ανώνυμου ταχυδρομημένου ερωτηματολογίου. Ο πληθυσμός αναφοράς της έρευνας ήταν όλοι οι διευθυντές των σχολείων δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης Κεντρικής Μακεδονίας. Το ερωτηματολόγιο εστάλη σε κάθε δεύτερο σχολείο και το ποσοστό επιστροφής διαμορφώθηκε στο 67,15%. Η αναγκαιότητα αξιολόγησης του εκπαιδευτικού έργου υποστηρίζεται από όλους σχεδόν τους διευθυντές που πήραν μέρος στην έρευνα με το σκεπτικό ότι π ...
περισσότερα

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

This study investigates the opinions held by secondary school’s heads on the evaluation of teachers and educational work at the level of school unit. The research questions on the premises of which this study is based involve the necessity of educational work’s evaluation, the goals, the criteria, as well as the evaluation vehicles of the teacher and the school. The terms and conditions that guarantee the effectiveness of the teacher evaluation by the school principal are also investigated. The method which was used is quantitative, through anonymous mailed questionnaire. Reference population was secondary school’s heads from Central Macedonia. We sent the questionnaire to every other school and the percentage of replies we received was 67.15%. Almost every Head participating in this research supports the necessity of educational work’s evaluation on the grounds that many of the existing problems at schools are due to lack of evaluation. They also hold that the educational process ...
περισσότερα

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

DOI
10.12681/eadd/14135
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/14135
ND
14135
Συγγραφέας
Γκανάκας, Ιωάννης (Πατρώνυμο: Γ.)
Ημερομηνία
2006
Ίδρυμα
Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης (ΑΠΘ). Σχολή Φιλοσοφική. Τμήμα Φιλοσοφίας και Παιδαγωγικής. Τομέας Παιδαγωγικής
Εξεταστική επιτροπή
Ξωχέλλης Παναγιώτης
Επιστημονικό πεδίο
Κοινωνικές Επιστήμες
Εκπαίδευση
Λέξεις-κλειδιά
Εκπαίδευση; Διευθυντές δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Ελληνικά
Άλλα στοιχεία
212 σ., εικ.
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Σχετικές εγγραφές (με βάση τις επισκέψεις των χρηστών)