Η αξιολόγηση του εκπαιδευτικού και του εκπαιδευτικού έργου στην ελληνική εκπαίδευση: διερεύνηση των θεσμικών μέτρων, των εκπαιδευτικών θέσεων και των επιστημονικών δεδομένων (1833-2011)

Περίληψη

Η παρούσα διδακτορική διατριβή απαρτίζεται από πέντε κεφάλαια. Αρχικά, στο πρώτο κεφάλαιο προβαίνουμε στις απαραίτητες οριοθετήσεις των βασικών εννοιών που θα χρησιμοποιήσουμε, προκειμένου να αποσαφηνιστούν ο λειτουργικός χαρακτήρας και ο ρόλος της αξιολόγησης στην εκπαίδευση. Αναδεικνύονται, επίσης, ο σκοπός και η αναγκαιότητα εφαρμογής της, τα επικρατέστερα μοντέλα που εμφανίστηκαν, καθώς και οι μορφές πραγμάτωσής της. Ακολούθως, αναδεικνύουμε το θεωρητικό υπόβαθρο και τους κυρίαρχους προσανατολισμούς της αξιολόγησης του εκπαιδευτικού έργου στην Ευρωπαϊκή Ένωση, συνδέοντας την αξιολόγηση με την ποιότητα και την αποτελεσματικότητα στην εκπαίδευση. Στο κεφάλαιο που έπεται περιγράφουμε τη μεθοδολογία της έρευνας, δηλαδή την επιλογή του θέματος, τον σκοπό, το υλικό, τα ερωτήματα και τη μέθοδο που θα χρησιμοποιήσουμε στην έρευνα. Στο τέταρτο κεφάλαιο παρουσιάζονται και αναλύονται τα ευρήματα της έρευνας, ξεκινώντας από τη χρονική περίοδο ίδρυσης του ελληνικού κράτους (1833) μέχρι το 1982 ...
περισσότερα

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

The specific doctoral thesis consists of five chapters. Initially in the first chapter we deal with the essential limitations of the basic (meanings) notions that we are to use in order to clarify the functional character and the role of the assessment in education. Also, are made clear the purpose and the necessity of its application, the prevailing models that appeared and the forms of its fulfillment as well. Moreover, we push forward the theoretical base and the dominant orientations of the valuation of the educational work in the European Union, by connecting the assessment with both the quality and the effectiveness towards education. In the following chapter we describe the research methodology which means in other words the selection of the subject, the aim, the material, the queries and the method that we are going to use in the research.In the fourth chapter are presented and analyzed the findings of the research, starting from the time period of the Greek nation’s establishm ...
περισσότερα

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

DOI
10.12681/eadd/43723
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/43723
ND
43723
Εναλλακτικός τίτλος
The assessment of the educator and the educational work in Greek education: research of the institutional measures, the educational stands and the scientific facts (1833 – 2011)
Συγγραφέας
Κωνσταντίνου, Ιωάννης του Χαράλαμπος
Ημερομηνία
2015
Ίδρυμα
Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Επιστημών Αγωγής. Τμήμα Παιδαγωγικό Νηπιαγωγών
Εξεταστική επιτροπή
Μπάκας Θωμάς
Κυρίδης Αργύρης
Καρατζιά - Σταυλιώτη Ελένη
Γώγου Λέλα
Σιάνου - Κύργιου Ελένη
Υφαντή Αμαλία
Θάνος Θεόδωρος
Επιστημονικό πεδίο
Κοινωνικές ΕπιστήμεςΕκπαίδευση
Κοινωνικές ΕπιστήμεςΚοινωνιολογία
Λέξεις-κλειδιά
Αξιολόγηση; Εκπαιδευτικό έργο; Αξιολόγηση εκπαιδευτικών; Επιθεωρητής; Αξιολόγηση εκπαιδευτικού έργου; Αυτοαξιολόγηση σχολικής μονάδας
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Ελληνικά
Άλλα στοιχεία
496 σ.
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Σχετικές εγγραφές (με βάση τις επισκέψεις των χρηστών)