Τεχνολογικό πλαίσιο για την υποστήριξη της παιχνιδοκεντρικής μάθησης

Περίληψη

Η παρούσα διατριβή παρουσιάζει ένα τεχνολογικό πλαίσιο για την υποστήριξη της παιχνιδοκεντρικής μάθησης αποσκοπώντας αφενός, να διευκολύνει την υιοθέτηση της παιχνιδοκεντρικής μάθησης στην εκπαίδευση και αφετέρου, την πραγματοποίηση ερευνητικών δραστηριοτήτων με σκοπό την παροχή επιπλέον πληροφοριών σχετικά με τον αντίκτυπο της παιχνιδοκεντρικής μάθησης σε θέματα που χρήζουν περαιτέρω μελέτης. Το τεχνολογικό πλαίσιο αποτελείται από μια διαδικτυακή πλατφόρμα για τη διαχείριση ευέλικτων παιχνιδιών, ένα πλαίσιο για το σχεδιασμό, την εφαρμογή και την αξιολόγηση ηλεκτρονικών παιχνιδιών στην εκπαίδευση και δύο ευέλικτα παιχνίδια. Η διαδικτυακή πλατφόρμα είναι ένα διαχειριστικό εργαλείο το οποίο μπορεί να συνδεθεί με ευέλικτα παιχνίδια. Οι εκπαιδευτικοί μπορούν να χρησιμοποιήσουν τη συγκεκριμένη πλατφόρμα ως περιβάλλον διαχείρισης για να προσαρμόσουν το περιεχόμενο παιχνιδιών τύπου κουίζ. Ως εκ τούτου, είναι σε θέση να παρακάμψουν το εμπόδιο της ασυμφωνίας μεταξύ του περιεχομένου των παιχνιδι ...
περισσότερα

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

The present work introduces a technological framework for supporting Digital Game-Based Learning (DGBL) aiming on the one hand, to facilitate the adoption of DGBL in education and on the other hand, to conduct research studies in order to provide further insights regarding the impact of DGBL on several aspects that require more empirical evidence. The technological framework is comprised of a web platform for administrating flexible games, a framework for designing, deploying and evaluating games in education and two flexible games. The web platform is an online administration tool that can be connected to flexible games. The educators can utilize the particular platform as an authoring environment to customize the content of quiz games. Therefore, they are able to bypass the obstacle of the disagreement between game content and concrete curriculum requirements as well as the need to create a game from scratch. In the context of this dissertation, we developed two flexible games that a ...
περισσότερα

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

DOI
10.12681/eadd/41303
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/41303
ND
41303
Εναλλακτικός τίτλος
Technological framework for supporting digital game-based learning
Συγγραφέας
Μαυρίδης, Απόστολος (Πατρώνυμο: Δημήτριος)
Ημερομηνία
2017
Ίδρυμα
Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης (ΑΠΘ). Σχολή Θετικών Επιστημών. Τμήμα Πληροφορικής
Εξεταστική επιτροπή
Τσιάτσος Θρασύβουλος
Δημητριάδης Σταύρος
Πολίτης Διονύσιος
Καρατζά Ελένη
Καραγιαννίδης Χαράλαμπος
Μπίκος Κωνσταντίνος
Pester Andreas
Επιστημονικό πεδίο
Φυσικές ΕπιστήμεςΕπιστήμη Ηλεκτρονικών Υπολογιστών και Πληροφορική
Λέξεις-κλειδιά
Παιχνιδοκεντρική μάθηση; Ευέλικτα παιχνίδια; Τεχνολογικό πλαίσιο; Παιχνιδοκεντρική αξιολόγηση
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Αγγλικά
Άλλα στοιχεία
201 σ., εικ., πιν., σχημ., γραφ.
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Σχετικές εγγραφές (με βάση τις επισκέψεις των χρηστών)