Ολοκληρωμένα πληροφοριακά περιβάλλοντα σχεδίασης, εκτέλεσης και παρακολούθησης της μάθησης

Περίληψη

Η διδακτορική διατριβή συμβάλλει στην υπάρχουσα έρευνα της προβληματοκεντρικής μάθησης (Problem Based Learning - PBL), της ανάλυσης της μάθησης (Learning Analytics - LA) και της σημασιολογίας της μάθησης (Learning Semantics - LS). Πιο συγκεκριμένα, αποσκοπεί να προσφέρει στους σχεδιαστές μαθημάτων, τους εκπαιδευτικούς και τους μαθητές μία μεθοδολογία καθώς και τεκμηριωμένα εργαλεία για την εφαρμογή της προβληματοκεντρικής μάθησης με ενσωματωμένες λειτουργικότητες ανάλυσης και σήμανσης της μάθησης, αξιοποιώντας και τις δυνατότητες των ανοικτών συνδεδεμένων δεδομένων. Τα αποτελέσματα αποσκοπούν να υποβοηθήσουν στην α) υποστήριξη των εκπαιδευτικών κατά τις προκλήσεις που αντιμετωπίζουν όταν εφαρμόζουν την προβληματοκεντρική μάθηση για την αναγκαία απόκτηση εγκάρσιων δεξιοτήτων, β) αξιοποίηση εκπαιδευτικών δεδομένων και πόρων για την ενίσχυση της μάθησης και γ) αξιοποίηση των εκπαιδευτικών πόρων και των ανοικτών συνδεδεμένων δεδομένων για την ενίσχυση της εξατομικευμένης εκπαιδευτικής διαδ ...
περισσότερα

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

This PhD thesis contributes to the existing research on Problem Based Learning (PBL), Learning Analytics (LA) and Learning Semantics (LS). More specifically, the research carried out aims to provide educators, instructional designers and students a methodology and tools to apply PBL combined with analytics, semantics and linked data features. The results aim to underpin a) supporting educators during the challenges they face when applying PBL so that learners can develop transversal skills, b) the exploitation of educational data towards the improvement of learning and c) the exploitation of educational resources and open linked data towards the enrichment of learning, knowledge and personalized activities. Towards these goals, the thesis researched the PBL strategy and the model proposed by Aalborg University of Denmark and the LA domain, where we document the basic components that should be taken into consideration when applying LA in learning (e.g. LA methods, tools, generated data ...
περισσότερα
Πρέπει να είστε εγγεγραμένος χρήστης για έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες του ΕΑΔΔ  Είσοδος /Εγγραφή

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/43191
ND
43191
Εναλλακτικός τίτλος
Integrated environments for designing, delivering and monitoring learning: extending problem - based learning with learning analytics and learning semantics
Συγγραφέας
Ζώτου, Μαρία Γεώργιος
Ημερομηνία
2018
Ίδρυμα
Πανεπιστήμιο Μακεδονίας. Τμήμα Εφαρμοσμένης Πληροφορικής
Εξεταστική επιτροπή
Ταμπούρης Ευθύμιος
Σατρατζέμη Μαρία
Ξυνόγαλος Στέλιος
Ταραμπάνης Κωνσταντίνος
Χατζηγεωργίου Αλέξανδρος
Δημητριάδης Σταύρος
Τσινάκος Αύγουστος
Επιστημονικό πεδίο
Φυσικές Επιστήμες
Επιστήμες Ηλεκτρονικών Υπολογιστών & Πληροφορικής
Κοινωνικές Επιστήμες
Εκπαίδευση
Λέξεις-κλειδιά
Προβληματοκεντρική μάθηση; Ανάλυση της μάθησης; Σημασιολογία της μάθησης
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Αγγλικά
Άλλα στοιχεία
281 σ., εικ., πιν., σχημ.
Ειδικοί όροι χρήσης/διάθεσης
Το έργο παρέχεται υπό τους όρους της δημόσιας άδειας του νομικού προσώπου Creative Commons Corporation:Creative Commons Αναφορά Δημιουργού Μη εμπορική Χρήση Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα