Λαϊκός πολιτισμός και εκπαίδευση: ο ρόλος της πληροφορικής και των τεχνολογιών πληροφορίας και επικοινωνιών στην παραγωγή ψηφιακού εκπαιδευτικού υλικού

Περίληψη

Το θέμα της προτεινόμενης διδακτορικής διατριβής φέρει το διακριτικό τίτλο: « Λαϊκός Πολιτισμός και Εκπαίδευση: Ο ρόλος της Πληροφορικής και των Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνιών στην παραγωγή ψηφιακού εκπαιδευτικού υλικού»Σκοπός της διδακτορικής διατριβής, με θέμα τον λαϊκό πολιτισμό και την εκπαίδευση, είναι η διερεύνηση του ρόλου της Πληροφορικής και των Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνιών (Τ.Π.Ε.) στην παραγωγή ψηφιακού εκπαιδευτικού υλικού. Στην ουσία η διατριβή έρχεται να συμβάλει στον επιστημονικό διάλογο σχετικά με το κατά πόσο η τεχνολογία μπορεί να αναβαθμίσει τη σχέση του λαϊκού πολιτισμού με την εκπαίδευση μέσω διαδραστικών – πολυμεσικών και διαδικτυακών τεχνολογιών. Παράλληλα, η διατριβή επιχειρεί να συμβάλει στη διαμόρφωση της διδακτικής του λαϊκού πολιτισμού μέσω των εμπλουτισμένων διδακτικών παρεμβάσεων με αναλογικά και με ψηφιακά μέσα. Στο πλαίσιο της διατριβής, δίνονται οι oρισμοί των εννοιών της «εμπλουτισμένης ψηφιακής και αναλογικής διδακτικής διδασκαλ ...
περισσότερα

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

The topic of the proposed doctoral thesis bears the title: “Folk culture and Education: the role of Computer Science and Information and Communication technologies on the generation of digital educational material”.The aim of the doctoral thesis which deals with folk culture and education, is to expand the role of computer science and Information and Communication technologies (I.C.T.) on the production of digital educational material. In fact, the thesis wishes to contribute to scientific discussion as to what extent technology can upgrade the relationship between folk culture and education interactive-multimedia and interactive technologies.In addition, it aims at contributing to the teaching of folk culture through enriched teaching interventions with digital materials.In the thesis, the definition of the term “enriched digital teaching” is provided, which is formed through terms, such as “learning objects” and “enriched e-books”, basic elements of the new digital teaching. The func ...
περισσότερα

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

DOI
10.12681/eadd/40778
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/40778
ND
40778
Εναλλακτικός τίτλος
Folk culture and education: the role of computer science and information and communication technologies on the generation of digital educational material
Συγγραφέας
Καπανιάρης, Αλέξανδρος (Πατρώνυμο: Γεώργιος)
Ημερομηνία
2017
Ίδρυμα
Πανεπιστήμιο Αιγαίου. Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών. Τμήμα Επιστημών της Προσχολικής Αγωγής και του Εκπαιδευτικού Σχεδιασμού
Εξεταστική επιτροπή
Γκασούκα Μαρία
Λυδάκη Άννα
Σοφός Αλιβίζος
Τσολακίδης Κωνσταντίνος
Φεσάκης Γεώργιος
Κακάμπουρα Ρέα
Κατσαδώρος Γεώργιος
Επιστημονικό πεδίο
Ανθρωπιστικές Επιστήμες και ΤέχνεςΆλλες Ανθρωπιστικές Επιστήμες
Λέξεις-κλειδιά
Ψηφιακή εμπλουτισμένη διδασκαλία; Αναλογική εμπλουτισμένη διδασκαλία; Μαθησιακό αντικείμενο (learning object); Εμπλουτισμένα βιβλία (enriched e-books); Διαδίκτυο και λαϊκός πολιτισμός; Εκπαιδευτικό διδακτικό σενάριο; Παραγωγή εκπαιδευτικού υλικού; Τεχνολογίες Πληροφορίας & Επικοινωνιών (Τ.Π.Ε.).; Πληροφορική; Ψηφιακή Λαογραφία (digital folklore, e-folklore),; Πολυμέσα (multimedia); Web 2.0; Συνεργατικά εργαλεία; Διαδίκτυο και εκπαίδευση; Λαϊκός πολιτισμός
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Ελληνικά
Άλλα στοιχεία
473 σ., εικ., πιν., σχημ., γραφ.
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Σχετικές εγγραφές (με βάση τις επισκέψεις των χρηστών)