Η χρήση σχολικών βιβλίων φυσικής (επιστήμης) από τους εκπαιδευτικούς μέσα στις αίθουσες διδασκαλίας

Περίληψη

Η διατριβή έχει ως στόχο τη μελέτη του τρόπου χρήσης των σχολικών βιβλίων από τους/τις εκπαιδευτικούς των Φυσικών Επιστημών και την εκτίμηση του βαθμού στον οποίο ο/η εκπαιδευτικός βασίζεται σε αυτά κατά τη διδασκαλία του. Τα ειδικότερα ερευνητικά ερωτήματα της διατριβής είναι:1. Ποιος είναι ο βαθμός χρήσης του σχολικού βιβλίου και κατ’ επέκταση ο βαθμός εξάρτησης των εκπαιδευτικών από το σχολικό βιβλίο και πως αυτός διαφοροποιείται ανάλογα με τα επαγγελματικά χαρακτηριστικά και τις παιδαγωγικές αντιλήψεις των τελευταίων;2. Ποιοι είναι οι τρόποι με τους οποίους οι εκπαιδευτικοί χρησιμοποιούν τα σχολικά βιβλία μέσα στις αίθουσες που διδάσκονται Φυσικές Επιστήμες και πώς διαφοροποιείται η χρήση αυτή από τα επαγγελματικά χαρακτηριστικά των εκπαιδευτικών και τις αντιλήψεις των τελευταίων για τον ρόλο των σχολικών βιβλίων γενικά αλλά και για τη διδασκαλία ειδικότερα; 3. Πόσο συμβατοί είναι οι τρόποι χρήσης του σχολικού βιβλίου από τους/τις εκπαιδευτικούς κατά τη διδασκαλία στην τάξη με τις ...
περισσότερα

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

The dissertation study examines how science teachers use school-adopted textbooks in Physics and to which degree a science teacher bases his/her teaching upon these in the 9th and 10th grade. More specifically, the dissertation aims to answer the following questions:1. To what extent are textbook used in the classroom teaching and how dependent are science teachers on their textbook, and how does it differ between teachers depending on his/her professional characteristics and/or perception of the role of textbooks in general and, more specifically, in the teaching process?2. In which ways do science teacher incorporate the textbooks in their classroom teaching and how does it differ between teachers depending on his/her professional characteristics and/or perception of the role of textbooks in general and, more specifically, in the teaching process?3. How compatible are the science teachers’ incorporation of the textbooks in their classroom teaching with the objectives stated in the te ...
περισσότερα

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

DOI
10.12681/eadd/39660
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/39660
ND
39660
Εναλλακτικός τίτλος
The use of school-adopted physics textbooks by teachers in secondary education classrooms
Συγγραφέας
Φιλίππου, Δημήτριος (Πατρώνυμο: Χρίστος)
Ημερομηνία
2015
Ίδρυμα
Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου. Σχολή Κοινωνικών και Πολιτικών Επιστημών. Τμήμα Κοινωνικής και Εκπαιδευτικής Πολιτικής
Εξεταστική επιτροπή
Δημόπουλος Κωνσταντίνος
Κουλαϊδής Βασίλειος
Τσατσαρώνη Άννα
Κατσής Αθανάσιος
Ραβάνης Κωνσταντίνος
Χατζηνικήτα Βασιλεία
Κουμαράς Παναγιώτης
Επιστημονικό πεδίο
Φυσικές ΕπιστήμεςΦυσική
Κοινωνικές ΕπιστήμεςΕκπαίδευση
Λέξεις-κλειδιά
Χρήση σχολικού βιβλίου; Παιδαγωγικές αντιλήψεις; Βαθμός εξάρτησης από το σχολικό βιβλίο; Προσωπικά και επαγγελματικά χαρακτηριστικά εκπαιδευτικού
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Ελληνικά
Άλλα στοιχεία
xviii, 504 σ., εικ., πιν., σχημ., γραφ.
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Σχετικές εγγραφές (με βάση τις επισκέψεις των χρηστών)