Oι φυσικές επιστήμες στην εκπαίδευση: η πρόσληψη των ιδεών του Ernst Haeckel
Περίληψη
Η έρευνα έχει ως στόχο να διερευνήσει τις αντιδράσεις και τις αντιπαραθέσεις που προκάλεσε η δημοσιοποίηση των απόψεων του Haeckel σε συγκεκριμένες ομάδες διανοουμένων καθώς και την επίδραση που είχαν οι αντιπαραθέσεις αυτές στο ευρύ κοινό από τη δεκαετία του 1870 ως τα μέσα της δεκαετίας του 1930. Επιπλέον διερευνήσαμε και τον τρόπο με τον οποίο οι εξελικτικές απόψεις του Haeckel παρουσιάστηκαν στην Πρωτοβάθμια και στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση από τον 19ο αιώνα ως τις μέρες μας.Με την ολοκλήρωση της έρευνας διαπιστώθηκε ότι:Το υπόβαθρο της διαμάχης μεταξύ των αντιπάλων και των οπαδών των θεωριών του Haeckel στην Ελλάδα είναι ο φιλοσοφικός υλισμός. Οι απόψεις του Haeckel καταπολεμούνται ως υλιστικές. Στον όρο όμως «υλισμός» προσδίδονται διάφορες και εν πολλοίς διαφορετικές σημασίες.Εναντίον των απόψεων του Haeckel επιχειρηματολογούν κυρίως θεολόγοι ενώ υπέρ των απόψεών του επιχειρηματολογούν κυρίως καθηγητές και απόφοιτοι της Ιατρικής σχολής. Τα επιχειρήματα και των δύο πλευρών είναι ο ...
περισσότερα
Κατεβάστε τη διατριβή σε μορφή PDF (2.06 MB)
(Η υπηρεσία είναι διαθέσιμη μετά από δωρεάν εγγραφή)
|
Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.
|
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.