Συναισθηματικοί πράκτορες σε περιβάλλοντα ηλεκτρονικής μάθησης για άτομα με μαθησιακές δυσκολίες και διαταραχές προσοχής

Περίληψη

Η παρούσα διατριβή παρουσιάζει μια ανθρωποκεντρική προσέγγιση σε περιβάλλοντα ηλεκτρονικής αυτο-ρυθμιζόμενης μάθησης που προσομοιάζουν τη συναισθηματική επικοινωνία, με στόχο να γίνει πιο ευχάριστη και αποδοτική η μαθησιακή διαδικασία. Η έρευνα ισχυρίζεται ότι η υποστήριξη προς τον εκπαιδευόμενο είναι απαραίτητη και όχι απλώς επιθυμητή, καθώς άλλες μελέτες έχουν υποδείξει ότι η έλλειψή της προκαλεί σοβαρά προβλήματα στην πρόσληψη της γνώσης (Azevedo & Hadwin, 2005. Azevedo & Cromley, 2004). Αν και υπάρχουν έρευνες που εστιάζουν στον τρόπο ενσωμάτωσης της υποστήριξης σε τεχνολογικά περιβάλλοντα (Kinnebrew et al, 2013), υπάρχουν περιορισμένες έρευνες για τη συναισθηματική υποστήριξη των χρηστών που, όπως έχει καταδειχθεί (Maldonado et al., 2005), υποστηρίζει και βελτιώνει τη μάθηση. Διερευνούμε την ενσωμάτωση ενός ΕΣΠ που αντιπροσωπεύεται από έναν συνθετικό χαρακτήρα με πολυμεσικές δυνατότητες οι οποίες προσομοιάζουν την ανθρώπινη συμπεριφορά. Ο πράκτορας έχει στόχο να παρέχει γνωστική ...
περισσότερα

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

This thesis presents an anthropocentric approach in e-learning environments that imitates emotional communication that makes learning a more enjoyable and rewarding process.Research suggests that support for the learner is essential, not just desirable, as studies have suggested that its absence is causing serious problems in perceiving knowledge (Azevedo & Hadwin, 2005. Azevedo & Cromley, 2004). Although there are studies that focus on how to integrate support for technological environments (Kinnebrew et al, 2013) there is limited research on the emotional support of users that supports and enhances learning (Maldonado et al., 2005).We investigate the integration of an intelligent emotional agent that is represented by a synthetic character with multimedia capabilities that simulate human behavior. The agent is designed to provide cognitive support to users with learning difficulties and disorders of attention and is designed to accommodate principles and practices of self-regulated l ...
περισσότερα

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

DOI
10.12681/eadd/38780
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/38780
ND
38780
Εναλλακτικός τίτλος
Emotional agents for e-learning environments for students with learning difficulties and attention disorders
Συγγραφέας
Χατζάρα, Κωνσταντίνα (Πατρώνυμο: Νικόλαος)
Ημερομηνία
2016
Ίδρυμα
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Επιστημών του Ανθρώπου. Τμήμα Παιδαγωγικό Ειδικής Αγωγής
Εξεταστική επιτροπή
Καραγιαννίδης Χαράλαμπος
Παντελιάδου Σουζάνα
Σταμάτης Δημοσθένης
Πολίτης Παναγιώτης
Κόλλιας Βασίλειος
Τζιβινίκου Σωτηρία
Καρασαββίδης Ηλίας
Επιστημονικό πεδίο
Κοινωνικές ΕπιστήμεςΕκπαίδευση
Λέξεις-κλειδιά
Αλληλεπιδραστικά υπερεμεσικά εκπαιδευτικά περιβάλλοντα μάθησης
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Ελληνικά
Άλλα στοιχεία
242, εικ., πιν., σχημ., γραφ.
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Σχετικές εγγραφές (με βάση τις επισκέψεις των χρηστών)